Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Variosboy
Det har redan blivit jobbigt att vänta! :D

På grund av att vi lyckades sälja våran bil aldeles nyligen så åker vi för tillfället runt i en lånad 745:a (tack svågern för det)
men det är inte jättekul med en bil som har trasig LMM (urkopplad) som endast går att köra på nödprogram.. :evil:

kommer nog att kännas en viss skillnad när nya "röda faran" hämtas ut. :lol:
Användarvisningsbild
av Guligan
Trevlig spec. Glöm inte vara rädd om solidröda lacken bara... :-)
Användarvisningsbild
av Variosboy
Den är ju förvisso klarlackad, men röd är ju alltid röd.

Är inte putsbög, men gillar å hålla efter mina bilar, så den ska nog få det gos den behöver! :D
Användarvisningsbild
av wissel
Grattis variosboy och lycka till med nya bilen, Du sköt om den väl så kan jag väl köpa den av dig när det är dax för dig att byta ? :D :D Jag har inte råd att köpa nytt men gläds med dom som har. 8)
Användarvisningsbild
av Variosboy
Tack tack!

Säger till direkt när det blir dags, hoppas du inte har bråttom, har tänkt å ha den ett bra tag om jag/vi är nöjda! :D
av perhall
wissel skrev:Grattis variosboy och lycka till med nya bilen, Du sköt om den väl så kan jag väl köpa den av dig när det är dax för dig att byta ? :D :D Jag har inte råd att köpa nytt men gläds med dom som har. 8)
Kanske för att du har en husvagn som kostar som en ny bil:)
Användarvisningsbild
av wissel
Tjenna perhall. :D
Tänkte inte på det :D
ha de gött,gillar kommentaren..... :-)-)

Några fler som har erfarenheter av det nya G[…]

Ta trädgårdsslangen. O spola ner samti[…]

Några skakningar känner jag inte till p[…]

Vi som beställt nya XC60

Det var ett skämt, nog ett misslyckat så[…]