Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av VolvoB20
XC90_Executive skrev:Jag har ju ändå telefon, inbyggd cd-växlare, navigator, on call (räddnings/spårsystem) osv osv. Allt snyggt integrerat! Det är det jag vill ha! :-)-)
Det kostar ca 60-70 tusingar ... och visst är det snyggt integrerat ... jag däremot har svårt att leva med att kasta ut dom pengarna och ändå få teknik som känns 10 år gammal redan när man får bilen, det har ju hänt massor på stero, navi telefon .... för mig räcker det inte att det bara ser snyggt ut. Så vi har nog rätt olika prio.
av Steff 99
VolvoB20 skrev:
XC90_Executive skrev:Jag har ju ändå telefon, inbyggd cd-växlare, navigator, on call (räddnings/spårsystem) osv osv. Allt snyggt integrerat! Det är det jag vill ha! :-)-)
Det kostar ca 60-70 tusingar ... och visst är det snyggt integrerat ... jag däremot har svårt att leva med att kasta ut dom pengarna och ändå få teknik som känns 10 år gammal redan när man får bilen, det har ju hänt massor på stero, navi telefon .... för mig räcker det inte att det bara ser snyggt ut. Så vi har nog rätt olika prio.
Det finns många som prioriterar hela optionslistan och låter företaget betala , annars är det nog så att den som betalar för egna skattade pengar oftast har annan prioritering.
Men var och en avgör vad som är viktigt i livet.
Användarvisningsbild
av XC90_Executive
Steff 99 skrev:Det finns många som prioriterar hela optionslistan och låter företaget betala , annars är det nog så att den som betalar för egna skattade pengar oftast har annan prioritering.
Men var och en avgör vad som är viktigt i livet.
Finns ju dom som betalar med sina skattade pengar och ändå kryssar i allt. :wink: Jag lovar! 8)
av frgusto
För att återgå till topic, så känns det ju helt klart vettigt om klockan uppdaterades via RDS så att man kan lita på att klockan alltid visar rätt tid.
Finns det någon förslagslåda eller liknande hos Volvo dit man skulle kunna skicka dylika förslag på enkla förbättringar?
Användarvisningsbild
av VolvoB20
frgusto skrev:För att återgå till topic, så känns det ju helt klart vettigt om klockan uppdaterades via RDS så att man kan lita på att klockan alltid visar rätt tid.
Finns det någon förslagslåda eller liknande hos Volvo dit man skulle kunna skicka dylika förslag på enkla förbättringar?
Om du hittar förslgslådan kan du ju passa på att på samma gång klaga på att standardstereon inte ens klarar att spela MP3 !!!!! Utrasvagt 2008 !!!! :-O)
av bilgalen
Ohh va bra!!

Släng ner en lapp om sportstolar till alla Volvobilar (riktiga såna!!) och större etanolmotor till C30/S40/V50 också. Samt Awd till dieselmotorerna i V50 :D
Vilken mjukvara har ni?

Hade min bil inne på service idag och min PT[…]

Byta lamphus/baklykta xc90 2018

Finns det någon instruktion om hur man byt[…]

Tack för era svar. Bromsskivan sitter inte […]

Du menar att Easee Home Up kan switcha faser typ[…]