Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Delta 203
Varje gång jag startar bilen S80N, så är den automatiska bakruteuppvärmningen aktiverad, den går ej att programera bort, varje gång jag avaktiverat denna så är den tillbaka när jag startar nästa gång. Vad göra?
av Delta 203
Men jag trodde att man skulle kunna stänga av funktionen oavsett om det är kallt eller ej.
Vid vilken temperatur skulle den då sluta att aktivera sig?
Användarvisningsbild
av bylle
Finns någon inställning för automatisk defroster i menyerna tror jag?
Användarvisningsbild
av Bothner
Har du verkligen lyckats spara den nya inställningen? Tror det görs via enter knappen på display"rundeln"
av silver6an
Delta 203 skrev:Varje gång jag startar bilen S80N, så är den automatiska bakruteuppvärmningen aktiverad, den går ej att programera bort, varje gång jag avaktiverat denna så är den tillbaka när jag startar nästa gång. Vad göra?
Jodå visst kan du stänga av den funktionen, det gör du i menyerna på radion.
Under inställnigar för bilen, där hittar du en ruta för respektive funktion som du som kund kan ändra själv! bara att Kryssa alt avmarkera rutan för den funktion som du vill ändra!

Mvh robban
av Delta 203
Jo,visst vet jag hur man aktiverar och avaktiverar i menyn med den behåller ej gjord inställning. Däremot andra intställningar kan jag aktivera eller avaktivera och de behåller sin inställning.

S80N 2.0F
Fällbart framsäte?

I vår tidigare V70 fanns det beskrivet hur […]

S40 2,4 Aut. MY04 OK köp ?

Ett tips är att 'villkora' köpet med att[…]

Jag har inget bra svar på kolvringar. N&aum[…]