Forum för ekonomiska frågor som rör volvoägandet, t.ex. försäkringar, garantier, trygghet, verkstäder, lån et.c.

Moderator: Moderatorer

#1287467
Robbi skrev:Resultat av den idiotiska KD + M budgeten.
Fast bidraget har ju gjort att boxarna gått upp i pris. Innan bidraget så var det ju same same som med bidraget.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
#1287666
Jag var i kontakt med naturvårdsverket idag.
Och för att ansökan ska vara godkänd måste man skicka inte kvitton/fakturor på både laddboxen och jobbet som elektrikern gjort med att installera den. Skickar man bara in den ena så av avslås ansökan direkt.

Skickar man in den digitalt har man året ut (vardagar t om 28/12) på sig att skicka in. Med post var sista dagen att skicka in idag.

Ansökningar inskickade för sent behandlas inte ens

Skickat från min SM-N950F via Tapatalk

Kylarvätskenivå

Jag förstår, så det kom ut vä[…]

Hjälp kamremsbyte v70 -00

Visst vrider du vevaxeln medurs enbart? Vrider ma[…]

Vibrationer vid gaspådrag

Det kan eventuellt gå att byta ytterknut i s[…]

Problem med GPS och anslutning.

Det löste sig.