- tor 28 feb 2013, 19:50
Hej på er! har en s70 t5 årsm 00 som nu har gått 36000 mil, suverän körglad bil som gått som civilare, verkligen gillat bilen. tyvärr så fick bilen stå på en långtidsparkering 3 dagar och fick bla sidorutorna sönderslagna, handsfacket uppbrutet, reva i förarstol, framdörr gick ej att öppna samt div saker till plus att dom stulit en del saker i den, tändningslåset vet jag inte om dom har varit på än för jag trodde polisen skulle komma o kolla på den så jag rörde inget på den, polisen kommer inte ut på såna grejer längre sa dom? tog foto samt skrev ned vad som fattades och var sönder på den, medd polis samt försäkringsbolag, har halvförsäkring på denna bil,
Den har väldigt bra service historik med ett anntal a4 sidor med all service samt åtgärder sen den var ny samt att jag bytt vissa saker på den. Undrar lite vad som kommer hända. volvo ringde o frågade lite hur den sett ut förut mm så skulle dom göra en bedömning.
Nu till frågan,,vad kommer ungeför inträffa nu..löses bilen in? kontakten med försäkringsbolag, isåfall vid inlösen, kommer man få köpa en likvärdig bil eller hur funkar det..tips?? gillade bilen mkt och den är otroligt saknad och behövd.
MVH
Den har väldigt bra service historik med ett anntal a4 sidor med all service samt åtgärder sen den var ny samt att jag bytt vissa saker på den. Undrar lite vad som kommer hända. volvo ringde o frågade lite hur den sett ut förut mm så skulle dom göra en bedömning.
Nu till frågan,,vad kommer ungeför inträffa nu..löses bilen in? kontakten med försäkringsbolag, isåfall vid inlösen, kommer man få köpa en likvärdig bil eller hur funkar det..tips?? gillade bilen mkt och den är otroligt saknad och behövd.
MVH