- tor 29 jan 2009, 17:19
citat : "snälla o tagit detta et bra tag efteråt". Tycker inte det är mer än rätt att ersätta detta när man gör ett lås som pajar så ofta .
Åter igen är detta min 3:e volvo som jag har detta felet på, men det kanske är så på alla bilmärken .
CarMan skrev:Jag trode inte det var garanti tid efter 10 år, det var därför jag gjorde en tråd om detta men du kanske inte fatta frågan ? I och med att jag inte jobbar för eller på volvo så är det svår att veta vad som ersätts och ersätts inte, tycker inte du det ?bjohansson skrev:Oki, tack för hjälpen.va då slump.
Att ha detta fel på 3 av 5 volvo bilar är ju dock tråkigt . Tydligen ren slump :)
man har garanti under en viss tid, sen har volvo varit snälla o tagit detta et bra tag efteråt, menn 10 år, trodde du det själv?
nämn en enda annan pryl du har garanti på egter garentitiden
citat : "snälla o tagit detta et bra tag efteråt". Tycker inte det är mer än rätt att ersätta detta när man gör ett lås som pajar så ofta .
Åter igen är detta min 3:e volvo som jag har detta felet på, men det kanske är så på alla bilmärken .