- lör 11 sep 2010, 23:20
Jahopp, då var en till bil införskaffad. Då 745an ska skrotas i framtiden så måste jag ju ha nåt annat att åka med i vinter sen. Var ute efter nåt billigt och när den här kom ut på blocket var det bara att slå till! Gav 1700 kr för den efter lite prutning från 2000 kr. Riktigt kap tycker jag än så länge!
Lite fakta:
Sitter trött b21a under huven med motorkuddar som har ramlat i bitar. Dessa ska bytas snarast.
Den är besiktad, vilket gjorde att priset blev ännu bättre i mina ögon. Dock så ska jag nog besikta den innan vinter så att den går till sista jan. nästa år istället för samma månad detta år.
Fina alufälgar! :D med ett däck slut. Vänster bak, hmm, undrar varför? :lol:
Originalstereo! med en fungerande högtalare för tillfället.
Relativt fräsch under tycker jag. Har inte undersökt noga men har inte hittat nån rost under!
Sportiga viper-ränder!
Lite rost, här och var i karossen.
Icke fungerande extraljus.
Riktigt fina vinterdäck medföljde.
Så nu ska väl motorkuddarna fixas o sen besiktning så småningom o sen ska det sladdas i vinter. Utan att man behöver vara försiktig och rädd för att man kanske sätter den i en stolpe nånstanns!
Nogsnackat! Bilder!

Frän! :D

mysigt! observera 4-växlad låda. Varvar lite lagom sådär i 110! :-DD

baken

vurstingfälgarna
Lite fakta:
Sitter trött b21a under huven med motorkuddar som har ramlat i bitar. Dessa ska bytas snarast.
Den är besiktad, vilket gjorde att priset blev ännu bättre i mina ögon. Dock så ska jag nog besikta den innan vinter så att den går till sista jan. nästa år istället för samma månad detta år.
Fina alufälgar! :D med ett däck slut. Vänster bak, hmm, undrar varför? :lol:
Originalstereo! med en fungerande högtalare för tillfället.
Relativt fräsch under tycker jag. Har inte undersökt noga men har inte hittat nån rost under!
Sportiga viper-ränder!
Lite rost, här och var i karossen.
Icke fungerande extraljus.
Riktigt fina vinterdäck medföljde.
Så nu ska väl motorkuddarna fixas o sen besiktning så småningom o sen ska det sladdas i vinter. Utan att man behöver vara försiktig och rädd för att man kanske sätter den i en stolpe nånstanns!
Nogsnackat! Bilder!

Frän! :D

mysigt! observera 4-växlad låda. Varvar lite lagom sådär i 110! :-DD

baken

vurstingfälgarna
Senast redigerad av 1 MrSimson, redigerad totalt 0 gånger.
//Simon