golfgti skrev:Provar lägga upp en liten bild större kommer.Tror att fälgarna kommer att göra sej bättre med en liten sänkning faktist,annars blev det snyggt :D
Moderator: Moderatorer
golfgti skrev:Provar lägga upp en liten bild större kommer.Tror att fälgarna kommer att göra sej bättre med en liten sänkning faktist,annars blev det snyggt :D
lilleman skrev:snygg bil jag går och velar om jag ska byta bil mvh/rogerKöp en XC90 om du skulle möta din granne!! :twisted: Eller skaffa en sån där monstertruck!!
matzen10 skrev:XC90??? Aha :idea: du menar en sådan där liten griskullting bil :lol:lilleman skrev:snygg bil jag går och velar om jag ska byta bil mvh/rogerKöp en XC90 om du skulle möta din granne!!:twisted: Eller skaffa en sån där monstertruck!!
M V H
---> Matz
grammse skrev:Några projekt på g med bilen??? Vinge och en XC -grill skulle göra sig fint på kärran :DXC grill är på G vinge bara om jag kommer över en beggad till bra pris med rätta färgen. Annars tycker jag vingen är för dyr att köpa som ny.
golfgti skrev:vinge till hyttsat pris sen lack ca 800:- och ev monteringssatts .slut pris ca 2000:- anser jag vara helt okej :Dgrammse skrev:Några projekt på g med bilen??? Vinge och en XC -grill skulle göra sig fint på kärran :DXC grill är på G vinge bara om jag kommer över en beggad till bra pris med rätta färgen. Annars tycker jag vingen är för dyr att köpa som ny.
Jag byggde ju ett nytt avgassystem med Biltemas sp[…]