Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av exup
golfgti skrev:Provar lägga upp en liten bild större kommer.
Tror att fälgarna kommer att göra sej bättre med en liten sänkning faktist,annars blev det snyggt :D
Användarvisningsbild
av golfgti
Jo jag vet men det tar stopp någonstans pengarna räcker inte till allt på en gång!
Vill inte tappa för mycket komfort det är iallafall en familjebil annars hade jag köpt en porsche. Kanske sänker om ett par år eller så!
Användarvisningsbild
av lilleman
snygg bil jag går och velar om jag ska byta bil mvh/roger
av matzen10
lilleman skrev:snygg bil jag går och velar om jag ska byta bil mvh/roger
Köp en XC90 om du skulle möta din granne!! :twisted: Eller skaffa en sån där monstertruck!!

M V H
---> Matz
Användarvisningsbild
av Nexus
matzen10 skrev:
lilleman skrev:snygg bil jag går och velar om jag ska byta bil mvh/roger
Köp en XC90 om du skulle möta din granne!!
:twisted: Eller skaffa en sån där monstertruck!!

M V H
---> Matz
XC90??? Aha :idea: du menar en sådan där liten griskullting bil :lol:

Åter till topik :wink: Fin Bil du har *golfgti*
Användarvisningsbild
av Nexus
Några projekt på g med bilen??? Vinge och en XC -grill skulle göra sig fint på kärran :D
Användarvisningsbild
av golfgti
grammse skrev:Några projekt på g med bilen??? Vinge och en XC -grill skulle göra sig fint på kärran :D
XC grill är på G vinge bara om jag kommer över en beggad till bra pris med rätta färgen. Annars tycker jag vingen är för dyr att köpa som ny.
Användarvisningsbild
av Nexus
golfgti skrev:
grammse skrev:Några projekt på g med bilen??? Vinge och en XC -grill skulle göra sig fint på kärran :D
XC grill är på G vinge bara om jag kommer över en beggad till bra pris med rätta färgen. Annars tycker jag vingen är för dyr att köpa som ny.
vinge till hyttsat pris sen lack ca 800:- och ev monteringssatts .slut pris ca 2000:- anser jag vara helt okej :D
http://www.blocket.se/vi/13683983.htm?ca=12_s
Xc60 Recharge uppgradering

Jag letar en xc60 laddhybrid med uppgraderad fyrhj[…]

Jag byggde ju ett nytt avgassystem med Biltemas sp[…]

Smäller höger fram

Det är väl inte så att bromoket sl[…]

Bränslefilter saknas 2,4i

Yes, dom första 15k milen köper jag det,[…]