Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Tycker bilen skiftar i färg på olika foton, ibland blackcurrant och ibland röd :lol: Du har inte kameleontlack? :wink: :roll:
Användarvisningsbild
av Severin
Hehe nä....
Har sett att den får en djupare färg när solen lyser på den och sen så beror det på min skitkamera oxå, tog ett kort förut med mobilen och då såg den lila ut :D
Tomas88 skrev:Du slår på stort :)
Men fälgarna gör väldigt mycket på en bil, så det kan vara värt att lägga lite pengar på.
Tyckte det va lika bra, tänkte mindre förut men eftersom fler och fler har 18" och uppåt och jag tycker det passar så nöjde jag mig inte med mindre och ja det gör mer än halva bilen tycker jag.

Jävliga är ju nu att det är helgdag imorrn så chansen är intill obefintlig att jag får dom innan helgen men men den som väntar på nå gott väntar alltid för länge
Grammse skrev:Jag är inte ett dugg avensjuk :roll:
Det kommer bli snyggt 8)
Får man fråga var du beställde ifrån och vilka däck det blir?
Hoppas det, beställde från gummihuset.se och eftersom jag har ett pristak så vart det HANKOOK VENTUS K-107 YR däck, vet ej om dom är dålig eller bra
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 37
Smörjnippel S60 -03

.. för att smörja exempelvis stag och […]

Att bara peta dit en laddbox på plats med n&[…]

hm,köpte en USB A-laddare(dubbel) att sä[…]

Även jag hade ett rejält rasslande fr&ar[…]