Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Bild

Ja jag vet inte men i alla fall så tog två burkar svart klet slut nu i lördags om det hamnade på rätt ställe det är en annan sak jo den satans sprutpistolen måste ha varit dålig för när man man har tryckt in handtaget och den börjar spruta och när man är nöjd så fortsatte det och rinna som en fontän ur munstycket. Så jag ska nog ta och kolla över sprutpistolen kanske den bara behöver göras rent ordentligt så kan jag försöka en gång till efter att någon har köpt mer rostskydd.
Ja i teorin är det är inte så komplicerat man räknar hastighets signalen som ger ett antal pulser per km sen tar man och räknar pulserna i signalen till spridarna och då kan man räkna ut hur mycket soppa som går åt på en km tex. Jag har än så länge bara skrivit ett basic stamp program som kodar av de olika lägena på knappen.
tuta och kör! 8) Fast du får gärna visa upp lite bilder på det sen när du fått ihop det :P
Måndag morgon och jag har skruvat på vinterdäcken på bilen.
Med Nokian hakkapelitta 4 195/65 r15 och 740 turbo fälgar kan resultatet bli lite, ja se bilden så förstår ni :wink: .
Spoiler »
Nivåmaticen, Ja den börjar bli lite trött.
Spoiler »
Dimljus på i dimman.
Bild

God natt vi syns imorgon.
Bild
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 14