Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Kalle, Bilprovningen kan ialla fall inte ge avslag nu? Är lite tveksam till om han suger in orenad luft med tanke på att jag har kört med detta i 3-4 år och den går utan problem så! Locket är trasigt på ovan sidan på luftfiltret så det borde väl ändå inte bli så mycket skitigt luft ändå?

Dalmans,Det gör inget. Smake är som baken ;).
Blir ingen Polering Då lacken klarar sig till våren!. Måste lägga ut tiden på annat än poleringen. Har nämligen upptäkt att klädseln i bilen behöver sig en tvätt. I denna fråga så undrar jag om det är nån som har erfarenhet av volvos läder vård samt turtles textile clean?.
Kanske du vaxar bilen före vintern iallfall? :P

Har använt Biltemas textilrengöring (Bilden på burken föreställer ju en volvostol :wink: ) Blev ingen superskillnad men jag kanske inte borstade nog hårt..

Severin har använt Volvos lädervård
http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic ... 12#p221412

Sök på forumet på lädervård så får du fram ett gäng intressanta trådar :)

/Kalle
Jo kanske beror på om jag får tummen ur och gör det ;) åkte iväg en beställning igår till mekonomen! Beställde följande
1st Glass clean
1st bumper shine
1st turtles läder vård
1st textile clean

Ja som ni ser så blev det inte volvos läder vård kan va värt att prova turtles ;).
Ursäkta att jag är sen med bilderna från paketet!. Slänger upp en bild på grejerna i paketet. Kan berätta nu att bilen har fått sig en stiligt hand tvätt 2 helger på rad ;) Även lädret och textilen fick sig en omgång!. Bilder på bilens resultat kommer senare måste ta bilder!

Bild
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 16

Skulle rekommendera att göra ett leak-down te[…]

Hubbes2010, härlig och tacksam färg at[…]

Vart avkoda Vinkod

Hej. Var kan jag hitta avkodare för vin kod […]