Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Severin
Brainy skrev:Undras hur det skulle se ut att göra likadant på 9-5an.

Var det mycket underarbete innan du kunde spraya på färgen?
Jag hade ju lackat den innan med svart och hade då gjort det mesta underarbetet på den så nu gjorde jag ren den bara men jag brukar göra ren den ev slipa om det skulle behövas, sen när man drar på färgen så ser man om man har slarvat :D

Luftriktarna slarvade jag fint med, drog på färg som jag fick slipa bort, så va mer nogrann så slipper du omarbete :-)-)
Användarvisningsbild
av Severin
Här händer det inte mycke men slängde på en V70N -02 torkare idag och lackade den i bilens färg

Bild
Användarvisningsbild
av Nexus
snyggt, vad kostade kalaset? funderar på byta min oxå då den börjar se lite anskrämlig ut :oops:
Användarvisningsbild
av Severin
Grammse skrev:snyggt, vad kostade kalaset? funderar på byta min oxå då den börjar se lite anskrämlig ut :oops:
Tog armen från skroten 150:- + frakt,bladet 165:- och den täckta kåpan som är egentligen till en V40 30:-, väljer du att köpa allt nytt ca 600

Torkararm: 9483166
Torkarblad: 9139570
Kåpa: 30896804

Så här ser den andra kåpan ut:

Den undre alltså
Bild
Användarvisningsbild
av Nexus
tack! nej jag vill inte ha en öppen kåpa. den du har var klart snyggast :D
Användarvisningsbild
av Severin
Här har det inte hänt så mycke förutom "måste" göra såsom bromsbyte fram i form av nya skivor,ok och klotsar.

Dessutom så har jag fått ac komressorn schimsad idag, spelet låg på 0.95mm och nu ligger det på 0.4mm och den kyler som aldrig förr :-)-)
Användarvisningsbild
av Nexus
använde takräcket idag,smidigt det var sätta dit. Varför fälla ner i bilen när man kan ta det på taket :lol:
Användarvisningsbild
av Severin
Grammse skrev:använde takräcket idag,smidigt det var sätta dit. Varför fälla ner i bilen när man kan ta det på taket :lol:
Nej man kan ju inte ha det i bilen, kan ju bli smutsigt ju :D

Ja visst va det me specialnyckeln jag inte visste jag hade, såg den när jag köpte bilen och funderade va fan är detta :-DD
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 37
Bakaxelfråga 740?

Eftersom det är utväxlingen som skiljer […]

Laddbox från Easee tillsammans med deras las[…]

Laddar inte

Fungerar laddningslampan?? Det händer a[…]