Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

tracker skrev:innehåller inte hammarlacken silicon, så om du ska lacka ngt på hammarlacken så kan det bli problem.
jo jag vet :P det är därför jag har sealer svart i underedet och på andra ställen där det ska på ett andra lager. hammarlack är bara på golven, baljorna och lite andra ställen där det itne ska lackas över sen :P
Hejsan!
har investerat i en ny maskin! började känna att jag skulle behöva en "färdig" bil att åka med när jag får körkortet, då 140in inte kommer bli klar utan stressmek och jag vill att den ska bli seriös, inge epa sista minuten skruv. klarade upskrivningen igår, fick vänta ända till 20 augusti på uppkörning grrrr... gaah... fnys...

aja till investeringen, amazon -64, besiktad i ett och ett halvt år till (senaste besiktningen en etta regplåts belysning), näst intill rostfri, köptes för en liten slant. anledningen till att den var ätt billig var, bromsarna var fel på (upptäckte att dom bara behövdes luftas.. ) och att den läcker olja. det sköna är att det är olja i motorrummet. så jag får hoppas på att den verkligen bara läcker och inte "dricker". sen saknar den främre stötfångare också, vilket jag är intresserad av att köpa om nån har?

till bilderna:
Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

sliten inredning....
Bild

Bild

sen ett paparazzi foto på hur 142 sakta men säkert blir som ny igen...

Bild

har bara dörrkarmarna kvar att slipa ner innan den är klar för lite tenn, spackel och sedan lack!
grammse: baljorna, samt baken mm är omsvetsat sen dom där bilderna togs, du ser på papparazzibilden ;)
D4 VEA dricker olja

Är det någon som har koll på vad […]

Sensorring bak Volvo V40

Har artikelnr! Självklart utgått hos B[…]

Fick ett litet paket idag med roliga dela :-D v&a[…]

Elpriset

Moderna vindkraftverk har heller inte någo[…]