Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Jo, men jag blir så nojjig eftersom Volvo faktiskt själva använder 235 på 18" på V60 men 245 på V70/S80. Då tänker jag förstås att de borde ha en anledning till det :(
Intressant. Vet du ET på de fälgarna?
Får hoppas det inte är de två millimetrarna mindre ET som avgör då :wink:
Har du 5mm mellan fälgbana och ben kommer det funka hela tiden, det är ju stelt där emellan så din fälg skall ju isåfall flexa 5mm vilket är rätt osannolikt dock rör sig däcket en bit vid kurvtagning. Jag tror det är lugnt.

Angående sänkningen som diskuterades tidigare så ska ju bilen ha mindre utrymme mellan däck och kant bak eftersom hjulhuset är mycket högre skuret fram pga styrningen. Kollar man på tröskeln så tycker jag det ser bra ut. Bilen ser ju knäpp ut om den lutar framåt.
Träffade lite kompisar igår. Man kan ju alltid låtsas. Men grillen kanske åtminstone kan fixas till för att bli mera lik. Funderar på en enkel plasti-dip modd där ribban lämnas krom och resten mattsvart.

Intressant för övrigt att se två generationer R-design bredvid varandra. Den nya har snyggare front men varför är inte fönsterlisterna svarta egentligen?

Bild
Bild
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 10

Sena GDI, minns inte vilket fabrikat men det var j[…]

Bensindoft utanför bil

Angående ditt laddningsproblem, jag har samm[…]