Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Det vore nåt :D Nej men i ärlighetens namn så är det väl också mycket att hela mek-intresset tyvärr fått kvävas sen jag flyttade till stockholm igen. När jag bodde i värmland fanns alltid tid och plats, och framförallt mekvilliga kompisar. Nu är tiden helt uppäten av pendlande, plats existerar ingenstans utom på GDS-hall som drar iväg i pris, och ingen jag känner här kan hantera en skiftnyckel ens. Äldre bil som behöver lite kärlek går helt enkelt inte in i livsstilen :(
Då saknas tyvärr tiden. Det har varit ett jäkla umbärande bara att hitta tid att byta olja på bilarna. Det tar sån jävulsk tid att ta sig nånstans i den här gröten tycker jag :( Känns som hela dagarna försvinner till pendling.
Idag anlände en bättre begagnad luftmassemätare på posten och satte stopp för att motorn gick lite magert och därmed blev lite skakig på tomgång. Nu går den fint igen, har lite kval ang. eventuell försäljning. Jag är så fäst vid bilen, men om den bara ska stå kommer den bli så risig... Har kört varnannan månad högst sen jag flyttade till Stockholm. :(
  • 1
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47

Testa med autosol.. den bearbetar bort material r&[…]

230fk går snålt

Så då borde jag kolla lmm så den[…]

Ja det är väl ingen hemlighet att jag fa[…]

100 mil eftersom det ofta handlar om att åka[…]