- mån 18 apr 2016, 17:32
Trevligt med lite nya saker! :) Givetvis skulle det ju vara så med oket, du vet lagen om alltings jävlighet! 

Moderator: Moderatorer
Lucif3r skrev:Jag har faktiskt inte ens brytt mig om att försöka lossa dom :)Mässing kan det nog inte vara då det är så förbannat mjukt, vet dock inte hur nickel är om det är hårt ?:-/
Jag köpte den för 299kr. Bör inte vara några problem med utrymme efter man klippt/kapat röret precis intill nippeln.
Sen är det väl nickel/mässing på våra bilar, iaf enligt den info jag kunde gräva fram. Finns ju ingen rost på rören, så det borde ju stämma tycker jag. Nåja, det löser sig. :D
Lucif3r skrev:Sådärja, nu har jag handbroms på båda sidor och färdbroms på höger sidaHar också gjort den tabben många gånger man blir alltid lika glad när man upptäcker att något fattas :-(O)-)
Var inga problem att kona, blev bra på första försöket................................................................ Förutom att jag glömde sätta dit nippeln först... Så var bara att kapa röret och göra om, göra rätt:roll: :lol:
DayDreamer skrev:Ok det kanske skiljer på bilarna eller om någon redan har varit där och bytt röret. Min är det garanterat stålrör på då det knappt går att böja.Skulle knappast tro att någon varit där och bytt något, inte med tanke på skicken på oken och mer eller mindre varenda skruv och bult på bilen :lol: