Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Blörgh. En hel dunk koncentrerad spolarvätska har runnit ut i min bagagelucka. Bilen går inte köra med fönstren uppe, det är som att inhalera ren etanol typ.
Man känner sig minst sagt speciell när man är den ende i stan som åker med raggararmbågen ute i +5 och regn...
Tänkte faktiskt på det. Alltså bara att andas känns som att man har sprit i munnen, sådär precis sekunden efter att man svept en vodka eller annan stark vitsprit. Jag som inte ens gillar det :cry:
Kanske kan hyra ut minutrar i min bil till de lokala a-lagarna :roll:
Idag har det blivit dags för vinterdäck.

Min bromsar fram skriker som stuckna grisar och efter lite mailkorrespondens med skruvat fick jag nya skivor och belägg skickade till mig (jag hade nöjt mig med bara belägg men det är väl det som kallas god kundservice :D ), så jag tänkte slå två flugor i en smäll och byta det när jag ändå skiftar däck.

Sen blir det även att försöka smacka på de vita blinkersarna :)
Självklart hade bromsoken rostat fast nåt extremt, får ta skivorna en annan gång. Hade inte ork att stå idag och skruva i svinkylan.

Men hjulen är på nu i alla fall :) Tog inte med kamerakabeln till landstället så inga bilder än.
  • 1
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 47
Shims under "bladfjäder"

På Sweedspeed är det några som by[…]

Kör Ctek Njord med lastbalansering

Två lambdasonder på 65k / 26år, […]

Tjosan! Gammal tråd med aktuellt problem. Al[…]