Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av crumpets
Blev ingen resa pga mystiska magsmärtor så jag har bokat tid för att fixa AC 19 juli istället :) Mest suttit och degat tills nu och nästa vecka hoppas jag kunna vara på arvikafestivalen hela veckan.
Användarvisningsbild
av crumpets
Idag sprack rutan i mitten uppifrån och ner, samt en spricka ungefär 3dm in från vänster i ögonhöjd. Dags att byta ruta med andra ord.
Användarvisningsbild
av crumpets
Helförsäkring av någon anledning. Såg inte att självriskerna för lackskador osv blev skyhöga om man var under 25, eller att man behövde alla nycklar för att stöldförsäkringen skulle funka. Mao har jag gått och betalat för försäkringar jag inte kan använda ett halvår nu så det är väl dags att få i alla fall lite valuta :lol:
av Candypig
Men om du ändå ska byta ruta rekommenderar jag STARKT att du samtidigt ber att få en sikträffla infräst i rutan, sparar torkarbladen och det funkar SKITBRA, har haft det på 3 bilar hittils och jag är supernöjd. Mycket bättre sikt!! :shock:
  • 1
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 47

nä, det är fortfarande arbetare kvar d&a[…]

Jag har kört en bit över trettio mil n&a[…]

Byt Batteri ! Batteriet är helt nytt Jag s[…]

Fick hem en ny kabelsats från vparts men nu […]