Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Nexus
vad trevligt du tänkte på frugan. De flesta hade nog köpt något till sig själva..
Snyggt gjort mannen :-)-)
Användarvisningsbild
av Severin
Man kan inte vara egotrippad i ett förhållande och jag har lagt rätt mycke och mer kommer att läggas på bilen.
Hon ställde upp på mig i våt och torrt när jag va sjuk, sen så sjöng hennes lur på sista versen.

Hur går det förresten med fjädrarna fram?
Användarvisningsbild
av Nexus
jo då de ska dit imorgon är det tänkt om det nu inte dyker upp något akut så bilen måste vara körbar hela dagen.
Ska bli spännande se hur låg den blir fram 8)
Användarvisningsbild
av buddha88
Jasså du e frisk nu, de va kul o höra. Blire o börja greja me bilen igen då? va e de som ska på här näst???
Användarvisningsbild
av Severin
japp efter drygt 3v på sjukhus och 6 v frånvaro från jobbet så vart jag frisk, började jobba den 2 aug.

Det närmaste är nog att dra in xenon i dimljusen då mina phillip vision har gått sönder och dom kostar 40£ så det lutar åt xenon. Vill även ha 50w i helljuset(har 35w nu)

Finns så mycke smågrejer jag vill köpa till allt möjligt så jag vet inte vart jag ska börja
Användarvisningsbild
av buddha88
Severin skrev:japp efter drygt 3v på sjukhus och 6 v frånvaro från jobbet så vart jag frisk, började jobba den 2 aug.

Det närmaste är nog att dra in xenon i dimljusen då mina phillip vision har gått sönder och dom kostar 40£ så det lutar åt xenon. Vill även ha 50w i helljuset(har 35w nu)

Finns så mycke smågrejer jag vill köpa till allt möjligt så jag vet inte vart jag ska börja
Ofan, ja de va ju länge de... Jasså xenon i dimmisarna me... Ja beställde xenon 50W 5000K te helljuset idag iaf... blir iaf bättre än me halogen, vart de en skillnad på 35W i helljuset me eller?
Användarvisningsbild
av buddha88
Severin skrev:Ja det blir skillnad och jag har 5000k men jag personligen gillar 6000k färgen bättre.
Ja den e lite blåare ja, fundera faktiskt på sånna lamper te halvljus sen... du hade inte sänkt din än va?
Användarvisningsbild
av Nexus
Har mina 35w 6000k i helljus numera och det lyser riktigt bra, saknar de i halvljuset men nu behöver man inte oroa sig för farbror blå :P
  • 1
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37

Sådär ja, ena sidan bytt. Inte jät[…]

Köpa spjällhus.

Vågar man köpa spjällhus på […]

Ok då förstår jag varför jag[…]

Volvo V50 "Mr White"