Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av joel80
Jo, ska som sagt prata med min tekniker. Bra nu när jag vet lite mer och att fler har haft samma problem.
Användarvisningsbild
av crumpets
Nu när jag tänker efter... Mina problem uppstod i slutet av sommaren och jag gjorde service 2.0 i slutet av juni... Innan det aldrig några problem trots kyla och elände tidiga våren. Kan det vara nån mjukvara som ingår i service som ballar ur i samarbetet med nån ouppdaterad mjukvara i bilen som bara tas med i totaluppdateringen? Gnäller du på dem kanske du får en sån gratis :)
Användarvisningsbild
av joel80
Ska absolut nämna det! :)
Användarvisningsbild
av joel80
Har satt i nya led-lampor inne i bilen.. en hade gått sönder, och när jag bytte ut den var det lite annorlunda temperatur på dom så det blev att byta båda.
Så nu är det bra belysning igen inför bilbytet. :) Får se om det blir KVD eller inlämning till volvohandlaren...
Användarvisningsbild
av joel80
Jämn siffra häromdagen.. Och den går fortfarande rätt snålt ibland. :D

Hade nog lite medvind, men resan Gävle-Sthlm hamnade på 4,9l/100km i snitt. Körde typ i skyltad hastighet (GPS)
Bild

568km är sen senaste tankningen också.. och skapligt mkt kvar i tanken. :)
Snubblade över denna och kom direkt att tänka på alla dessa diskussioner om felparkeringar osv och de där visitkorten som finns att lägga på bilen. Detta var en lite festlig variant tycker jag:
Bild
Användarvisningsbild
av joel80
HAHAHA!!! Det där måste man ju ta av och göra visitkort på! :D Mina tidigare börjar ta slut.. ;)
Användarvisningsbild
av joel80
Då var eran till ända... Jag är nästan avundsjuk på kommande köpare.. hen får en välhållen och älskad bil! :)

Synd att jag inte hade sett den där skadan fram och kunnat fixa till lite.. den är alltså på undersidan! Syns inte framifrån, ens om man böjer sig ner, så jag hade missat den helt..
http://www.kvd.se/auktion/alla/Volvo/V7 ... 6hk/701333
Användarvisningsbild
av Lucif3r
grillchips skrev:Snubblade över denna och kom direkt att tänka på alla dessa diskussioner om felparkeringar osv och de där visitkorten som finns att lägga på bilen. Detta var en lite festlig variant tycker jag:
http://i.imgur.com/whK5gDP.jpg

Haha, den bilden är grym. Ska helt klart skriva ut en hög av dom och lägga i bilen, dom lär gå åt fort i den här skithålan :mrgreen:
av Droopy
haha, en sån lär ju sitta på min kärra en vacker dag, har parkerat över dubbla rutor i så många år att jag numera har svårt att ställa mig rakt på min egen ficka hemma vid motorvärmarstolpen, händer lite då och då att jag kliver ur och ser att jag står halvvägs in på grannes ruta.
  • 1
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
OM RYSSEN KOMMER

Hatar Ryssarna. Har varit ute och kör en del […]

Mäta tjocklek på bromsskivor

Varför inte byta redan nu? - ett par skivor o[…]

Motorproblem

Inga lampor/meddelanden i instrumentdisplayen? Sku[…]