- tor 06 aug 2015, 23:05
Tycker det blev riktigt snyggt med ögonlocken, precis lagom stora för att ge ett snyggt intryck. :) Vad använde du att fästa dom med?
Moderator: Moderatorer
White skrev:Tycker det blev riktigt snyggt med ögonlocken, precis lagom stora för att ge ett snyggt intryck. :) Vad använde du att fästa dom med?Ja jag tycker också att det blev väldigt bra. Jag använde dubbelhäftande tejp som jag hittade i garaget och den verkar inte som att den sitter så bra får se hur länge det håller innan jag får köpa bättre tejp :)
Lucif3r skrev:Nej fyfan, bort med skiten :lol:Dom sitter bara med dubbelhäftande tejp så det är bara att slita bortdom när jag inte vill ha dom på :)
P210 skrev:Bara ögonfransarna som fattas nu dåJapp får kanske bli ett par såna också
Schmoyoho skrev:Jag tillhör skaran som ser bilfronter lite som ansikten och nu ser den nyvaken och trött ut.Ja det är USA-blinkers. Det är ju som sagt lätt att ta bort dom när dom bara sitter med tejp antar att jag blir tvungen att köpa nya strålkastare också för dom som siter på nu går nog inte igenom besiktningen och då får jag väl se ifall jag monterar tillbaka ögonlocken eller inte på dom nya strålkastarna. Ögonlocken kanske gör sig bäst till stylingstrålkastarna.
Smaksak förstås men synd när bilen verkar vara i fint skick i övrigt. Snyggt med positionsljuset i blinkershuset (om det nu inte är det som är s.k USA-blinkers? men snyggt hur som helst).
White skrev:Nä fan! Klart du ska ha dom kvar, är ju skitsnyggt! 8)Ja det ska jag ha, har inte några planer på att ta bort dom än iaf :)
Nexus skrev:Blev snyggt. Glöm inte koppla ur torkarmotorerna om de fungerar :roll: !Dom är redan urkopplade :)
Brukar det inte finnas möjlighet i dagens el[…]