Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Jag tillhör skaran som ser bilfronter lite som ansikten och nu ser den nyvaken och trött ut.

Smaksak förstås men synd när bilen verkar vara i fint skick i övrigt. Snyggt med positionsljuset i blinkershuset (om det nu inte är det som är s.k USA-blinkers? men snyggt hur som helst).
White skrev:Tycker det blev riktigt snyggt med ögonlocken, precis lagom stora för att ge ett snyggt intryck. :) Vad använde du att fästa dom med?
Ja jag tycker också att det blev väldigt bra. Jag använde dubbelhäftande tejp som jag hittade i garaget och den verkar inte som att den sitter så bra får se hur länge det håller innan jag får köpa bättre tejp :)
Lucif3r skrev:Nej fyfan, bort med skiten :lol:
Dom sitter bara med dubbelhäftande tejp så det är bara att slita bortdom när jag inte vill ha dom på :)
P210 skrev:Bara ögonfransarna som fattas nu då :wink:
Bild
Japp får kanske bli ett par såna också :wink:
Schmoyoho skrev:Jag tillhör skaran som ser bilfronter lite som ansikten och nu ser den nyvaken och trött ut.

Smaksak förstås men synd när bilen verkar vara i fint skick i övrigt. Snyggt med positionsljuset i blinkershuset (om det nu inte är det som är s.k USA-blinkers? men snyggt hur som helst).
Ja det är USA-blinkers. Det är ju som sagt lätt att ta bort dom när dom bara sitter med tejp antar att jag blir tvungen att köpa nya strålkastare också för dom som siter på nu går nog inte igenom besiktningen och då får jag väl se ifall jag monterar tillbaka ögonlocken eller inte på dom nya strålkastarna. Ögonlocken kanske gör sig bäst till stylingstrålkastarna.
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Bläddrade igenom min tråd här och såg att jag inte har lagt upp någon bild på mitt motorrum jag sa ju även att jag skulle lägga upp ett kort så här kommer det ett :) Kanske inte mycket att se men det är iaf ganska rent :mrgreen:

Bild

och en till bild på bilen i kvälls ljus med ögonlocken 8)

Bild
  • 1
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 252

Med vilken utrustning har felkoder kollats? Nä[…]

Brukar det inte finnas möjlighet i dagens […]

740 som krånglar

På årsmodell -88B lyser aldrig mil[…]