Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av crumpets
Grammse skrev:
crumpets skrev:
Det donet kommer jag behöva koppla loss för att kunna byta kablaget inne i dimlyktan verkar det som. Förstår mig dock inte på den där bygeln där. Hur fan låser man upp det där?
man trycker ner metall fjädern och drar kontakten rakt bakåt fast det har du kankse redan löst :P

Det stämmer så bra :P Sitter på jobburken så jag kunde inte bildberika tillägget att jag var klar med det nu, så du är förlåten om du tipsar om bra sätt att skruva upp en söndersliten torxskruv :lol:
Woo! Lyckades skära till den med en gammal morakniv. Nu har jag suttit och skurit bort det värsta limklegget med ett industrirakblad och nästa steg får väl bli att hitta ett sandpapper innan man börjar spackla...

Tack för tipset förresten! Trilskas den igen(vilket den lär göra) får jag fan prova det.
Ticken skrev:Kul tråd att följa :) Du verkar händig!

/Ticken
Tack så mycket! Imorgon bär det av att köpa sandpapper och klaga hos helmia att de gav mig fel torkare när jag specifikt frågade dem om de skulle funka på 960 och deras katalog sa ja för min årsmodell :( Hoppas de accepterar att ta tillbaka trots bruten förpackning.
Användarvisningsbild
av Ticken
Skratt, jag känner igen mig. Stockholm här också.

Finns ju roligare saker än stekande värme, ingen fungerade ac och köer längst med helt essingeleden.

/Ticken
Ja, fy fan. Ta bilen till jobbet är ju bara att drömma om... Tror knappt det finns nåt jag hatar mer än att ligga och trycka i 2km/h på e4 i 1.5 timme efter jobbet :/
Innan jag skaffade bil trodde jag aldrig att jag på fullt allvar skulle njuta av en rusningstraffikerad stoppfull tunnelbana :shock:
Användarvisningsbild
av Ticken
Jag vet precis vad du menar.. dock så sitter jag alltid i mellanhytterna när jag åker t-bana och flinar åt alla som trängs med varandra i passagerarutrymmet.. :p

/Ticken
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 47
Nyckel till 850 1997

Jag har köpt en bil enligt rubrik och till de[…]

Volvo V40, 2014 eller 2016?

Utöver själva bilarna skulle jag ocks&ar[…]