Nu är den i stort sett klar invändigt (lite småfix kvar) och då passade jag på att kasta dit hjulen och backa ut den för första gången sen den kom in i vintras :D
Konstaterade att den gick pissdåligt när vakumslangarna inte var inkopplade och när tanken är tom. Pluggade en slang som hängde och hällde i en skvätt bensin men den går fortfarande på tre cylindrar så jag hoppas den går bättre med alla vakumgrejor inkopplade igen :roll:
inte världens vackraste men inget som inte en burk bättringsfärg kan göra bättre

Ska ju ändå lackas om när ekonomi finnes
sprutat på tunt rostskydd i batterilådor och hjulhus innan jag skruvade dit innerskärmarna som ska modifieras snart
en motor som skriker efter puts och omvårdnad :(
invändigt blev jag nöjd, den blev fräsch med tvättade plastlister och mattor. Ska göra en seriösare rekond när den ska användas igen :)
rotade fram en omgång fräscha svarta golvmattor istället för dom beigea med hål och ingrodd smuts i
ska ta och kasta ut lite skit här i från i morgon så det blir mera plats innan jag kör in den igen och börjar montera tillbaka fronten och lagar rosten i bakänden :)
Vad tycks, bra eller anus?
edit: Satte in en knapp till elantennen också så den går att köra ner när jag oftast lyssnar på usb-minnet och inte radion