Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Jag håller med, så gör man året om. Jag vill inte ha så litet som ett gruskorn i bilen. Förutom premiummattorna så kan jag rekommendera 12Vdammsugaren på bilia. Superskönt att kunna dammsuga hela bilen när som helst. Särskilt när man har barn, eller på våren när mycket grus kommer in i bilen. Önskar att det fanns någon bra lösning för att slippa damm i kupén, men det är väl att önska för mycket.
joel80 skrev:Men nej.. ingen har väl textilmattor på vintern?

Jodå!! Hade textilmattor året runt i gamla BMW:n och ska skaffa till den nya. Är ju hur underbart som helst! Sen kan man väl tillägga att jag ALLTID kör utan skor!! Både personbil (min och sambons) och lastbil. De få gånger man har skor på känns det bara jättefel!

//David
Tar du av dig vinterskorna när du kliver i och ur bilen?? Var ställer du dem?
Känns lite krångligt.. :)
Nja, använder sällan vinterskor. Det brukar bli samma året runt! Men skorna får åka på golvet på passagerarsidan i baksätet. Det är så underbart att köra utan skor! Dessutom håller det sej rent på ett helt annat sätt. Du skulle testa på en av dina resor ner till Sthlm!!

//David
Min 3-åring tar av sig skorna i bilen.. även i vår Hyundai. Hon sitter fortfarande bakvänt så det sparar mkt jobb med att hålla rent. Samt att hon verkar trivas utan skor i bilen.
xerent skrev:Haha, jag skulle vilja se minen på frugan och ungarna om jag hade bett dom ta av skorna med samma motivering! De hade idiotförklarat mig! Men jag förstår dig.. :lol:
Hehe..... Har inte riktigt samma problem hemma själv då sambon också kör tradare! ;-)

Joel>> Bra att hon föregår med gott exempel!! :-D

//David
Förresten, tradare med dashcams saknas! Upp med en kamera i både din o frugans! Ni ser ju rätt mycket gissar jag, och har bra vinkel/överblick också! :D
  • 1
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 33

Idag är det första gången jag r&ar[…]

Stänga av city safety permanent?

Hej där. Det är heller inte så enk[…]

Har du anpassad equalizer i telefonen? Streamar du[…]

Kan inte lägga i växel V70