Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Haha... nu ska ni inte vara sådär! Biltemamattorna sitter fint! Och pedalerna hittade Brainy via Ebay för typ halva priset. :p
Det betyder att min bil inte är så "snikig". Jag har ju både R-designpedaler och orginal textilmattor :D
Är det så smutt med textilmattor egentligen? Jag har bara gummimattorna i min bil sedan köpet och inte tänkt nämnvärt på textilmattorna. Jag menar, sportratten ger ju en annan känsla till exempel, är det "bekvämare" med textil eller enbart for the look? :D
Jag fick både gummimattor och textil när jag köpte bilen. Jag tycker att det är bekvämare med textil förutom "the look"
Bilagor
Mattor.jpg
Mattor.jpg (16.52 KiB) Visad 4992 gånger
KÖP textilmattor! Otroligt att du fixar och trixar med bilen så mycket men missar detta. Särskilt på sommaren är det ett måste. Och nu syftar jag på premiummattorna. Jag älskar mina! Mjukt och skönt, särskilt om man är barfota eller åker i flipflops på landet, ser mycket mer premium ut och jag inbillar mig att det blir lite tystare i kupén också.
Sleeper: Jag vet, jag kommer på mig själv emellanåt när jag ser annonser på Blocket om textilmattor men får aldrig riktigt tummen ur. Det känns förbaskat lågprioriterat även fast jag vet att jag VILL ha dom. :D Snart är ju exteriören klar på min kärra, ska bara få på avgassystemet, hämta dörr- och taklister och montera, sen är det väl dags för insidan. Så ett par mattor kanske letar sig fram lagom till vintern. :( :D
Men nej.. ingen har väl textilmattor på vintern? Då åker plastmattorna in igen.. Skulle tro att det kommer se väldigt skitigt och slabbigt up med textilmattor på vintern.. man drar in mycket skit då.
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 33

@jvolvo21 , Skulle snarare tro att du haft bensi[…]

Sista bilden är en titt ner i cylinder #3. En[…]

Någon som hittat någon vettig lös[…]

Och det skulle då orsaka knarr vid svän[…]