- ons 31 aug 2016, 08:45
Stå på dig och godta inte lagningen om du inte är nöjd! Kontakta din konsumentombudsman om det inte löser sig.
Moderator: Moderatorer
White skrev:Stå på dig och godta inte lagningen om du inte är nöjd! Kontakta din konsumentombudsman om det inte löser sig.Det blir nog bra nu efter den har varit inne för åtgärd. Vet inte om jag kan kräva dom på omlack av skärm när dom nu har lyckats att polera bort märkena?
Torparn12 skrev:Eller kontakta ditt försäkringsbolag, dom brukar inte vara sugna på att betala för något som inte är åtgärdat på bilen.Den tanken slog mig när jag upptäckte att dom hade fuskat.
DayDreamer skrev:Den tanken slog mig
Lucif3r skrev:Ja, volvo här är så pass små att dom lackar eller lagar inte plåt själva, utan har kontrakt eller något med ett annat företag, som är riktiga lackerare. Så där blir iaf resultatet bra. Eller blev, har bara varit där en gång så ska väl inte säga allt för mycketMissade detta förut
0.79 på så blandad väg är ju helt ok..... Men.... Hur tråkigt hade du? :D :D
Lucif3r skrev:Nej det gjorde det inte för jag var mest besviken på Volvo så jag kände inget :mrgreen:DayDreamer skrev:Den tanken slog mig
Gjorde det ont? :mrgreen:
0.72, ja då är du ju nere i mina siffror, fast jag kommer ner i det i 90km/h vilket är lite lustigt med tanke på att min varvar mer(tror jag iaf).
Lucif3r skrev:Aha, men då ligger den lika som min då. Småmärkligt, min ska ju vara lägre(.. eller är det högre utväxling när den varvar mer och toppar mindre..? lär migh aldrig :D) utväxlad än storebröderna..... Eller 2.4/5 T kanske inte har samma utväxling som 2.3 T5...Ok, jag kollade imorse när jag var ute och körde, 2000rpm på 5an så har jag en hastighet av 85km/h.
Jo, visst är det kul att köra bil, men ecokörning är ju inte kul :lol:
Menar du styrtappen? Har ALDRIG lyckats slita av […]