Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Jag är ingen större bilskruvare, men jag blir djupt imponerad av all denna kunnighet som visas på denna sida!
Kul att det finns idealister som tycker om att bevara gammal och föra en bilkultur vidare! Well done!
Härligt, ska nog inte stå på förren jag får börja slita i min ärrade kämpe också (förhoppningsvis innan motorn lämnar in) :)

Hur gick det med planerna för den här, original eller bana?
Jag är osäker. Men blir det bana så åker 960 delarna över till 740n (min avtar bild), vilket jag länge velat.
Anledningen till min osäkerhet är att 960 95- och framåt inte längre trillar från träd. Återstår att se!!
Team240 skrev:Jag är osäker. Men blir det bana så åker 960 delarna över till 740n (min avtar bild), vilket jag länge velat.
Anledningen till min osäkerhet är att 960 95- och framåt inte längre trillar från träd. Återstår att se!!
Här händer det inte mycket . inte kollar in denna tråd sedan du ställde undan bilen. men nu tycker jag du skall ta och plocka ur tummen ur röven och se till och få klart 960n! kommer bli sveriges finaste 960!!!
har du inte länk till den på garaget.org? om inte. skaffa det. lovar dig att alla kommer älska bilen :P grymt fin!

har själv en 960 91a rostfri. men motorn är kass på den. el ja. ventilerna, så måste slipa in allt igen. =)
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
Bilen ryker från motorn

Hej. Skulle starta bilen nu vid lunch och så[…]

Lyftare 2,4, B5244S4

Jag kollat upp en del. Original så tar Volvo[…]

740 som krånglar

Har röktestat motorn och det finns INGA luft[…]