Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av NORDIC MAN
tjusig 8) snygg bil men ogillar vingen o silver färgen på bak ljusena!
Användarvisningsbild
av kikkkasss
Fin :D En liten fråga bara,när du lackade nederdelen av stötfångarna (det svarta) gjorde du det själv och i så fall hur gjorde du.Tänkte göra det själv men jag vet inte hur seriös man måste vara (slipa,primer,grunda,många lager,etc) hur gör man :?: :)
av Rikard77
snajsig kärra!! men jappsdämparn å vingen jillar ja inte men smaken e som baken.

M.V.H
Rikard 8)
av Molle
ska man lacka själv bör man vara mycket noggrann. jag var noga men det blev inte 100 ändå.. :)
finns mycket bra guider på lackering så sök så hittar du nog! :)

Nu mera är vingen borta, dags för något nytt.. toningen även den, ska dit med ljusare toning runt om.
japsdämparen kommer väldigt snart att bytas mot ett rakt 4" rostfritt utblås. vilket resulterar i att det enda som dämpar i hela avgassystemet är katten... 8)

+ slutligen om det blir som jag vill så sitter snart 19" BMW Breyton-fälgar på volvon. :D
Användarvisningsbild
av Nexus
Skönt du lade vingen på hyllan. Den passa inte så bra in i helheten på en annars snygg bil. Bygg twin pipe. 4" på varje sida skulle se maffigt ut :D

Sättet man in LED-lampor blir det så.

V70 D5 2011, missljud?

Tillägg: AC kyler alltså bra när d[…]

Tysta sommardäck V90

Kör en V90 laddhybrid med 255/45R19 Bridgesto[…]

Mercedes EQB 300 4Matic 2023 Svart

Intressant, det är väl där halva[…]