Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av Ruudsengen
Bjørn skrev:Bestilte fra dealextreme.com
Ikke helt fornøyd me de i parklys foran, de er littfor blå.
Og de i tåkelysene kunne vært sterkere. Bildet lyg litt, det er sterkt lys når man ser rett inn i dem, men litt fra siden er de svake. :)
Samme problemet som jeg har opplevd. Klarer ikke å matche xenon nærlysa,og park diodene,og etter en stund,så brenner diodene opp.. loddingen internt i diodene forsvinner.
Användarvisningsbild
av Bjørn
Hei!
Nei de er ikke kommet. Regner med de dukker opp etter påske. Snakket med de og det var kommet en container som de skulle tømme i uka som kommer. Men vi har no enda såpass me snø at det e vel ikke noe stress :)
Men glede mæ til å prøve de på :)

Har du også kjøpt derifra?
av Ruudsengen
Bjørn skrev:Hei!
Nei de er ikke kommet. Regner med de dukker opp etter påske. Snakket med de og det var kommet en container som de skulle tømme i uka som kommer. Men vi har no enda såpass me snø at det e vel ikke noe stress :)
Men glede mæ til å prøve de på :)

Har du også kjøpt derifra?
Snøen er borte her,så jeg slo på stortromma og kjøpte meg Zito 8,5x20 i dag.. får dem rett over påske.. håper jeg :D
Användarvisningsbild
av Bjørn
Hehe ja den drar de nok rundt. :) Er også spent på høyden, håper den blir til å leve med..

På hur många bilar sitter det samma t&[…]

Testa med autosol.. den bearbetar bort material r&[…]

230fk går snålt

Så då borde jag kolla lmm så den[…]

Ja det är väl ingen hemlighet att jag fa[…]