Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Pliind
ska du ha de fälgarna du har på traktorn nu? har likadana på min 240.. och skulle behöva de 4 knapparna med varsitt V på i mitten av hjulet.. om du har lust att sälja.. värsta fall så kan du få mina där V:na är borta :P hehe
av Addict
Ang din stereokabel så är det volvo 740 original!
Fast de lösa kablarna ska sitta i en fyrpolig kontakt, dessa går till de bakre högtalarna och är inte speciellt viktiga i ditt fall. ;)
Användarvisningsbild
av fribbe_740
Addict skrev:Ang din stereokabel så är det volvo 740 original!
Fast de lösa kablarna ska sitta i en fyrpolig kontakt, dessa går till de bakre högtalarna och är inte speciellt viktiga i ditt fall. ;)
ok tack för hjälpen!!! :)
Användarvisningsbild
av Pliind
fribbe_740 skrev:vettefan, jag har ett par andra fälgar. om jag itne får dom sålda så har jag dom på när jag säljer den. sen sladdar jag sönder dom fälgarna jag har på nu :D
då kan jag få knapparna av dig? :)
Användarvisningsbild
av fribbe_740
Sweeman skrev:
fribbe_740 skrev:vettefan, jag har ett par andra fälgar. om jag itne får dom sålda så har jag dom på när jag säljer den. sen sladdar jag sönder dom fälgarna jag har på nu :D
då kan jag få knapparna av dig? :)
du får köpa hela fälgarna, allt eller inget! btw mina "knappar ser ut som skit dom me. typ oxiderat på fälgarna där dom sitter osv
av Killr0y_swe
Lite rostjobb, men de finns värre objekt ;)
Kommer bli fint!

ps. du har pm fribbe_740 !!
Användarvisningsbild
av fribbe_740
nu har jag skaffat en ny pärla!!! 142a 69a röd me mattsvart huv, långspak, gammal sportratt mm. nästan 40 tusen mil har denna tappra raggarmaskin rullat, och i mina händer kommer den rulla minst lika långt till!!
lite bilder på'n:
där står nyförvärvet o glänser i solen:
Bild
häftiga stripes va??
Bild
hon tittar på dig :D nytvättad
Bild
hey ho lets go
Bild
framsäte med sätesöverdrag
Bild
Användarvisningsbild