Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av SvenB
joel80 skrev:Jag tycker behåll.. Gillar att kunna kolla vad det är för bil och motor när man går förbi och "parkeringsshoppar". :D
Då tycker du inte om när du går förbi en Volvo som det bara står "CLASSIC" på? :D
Användarvisningsbild
av rikrd
Hjulskiftet gick smidigt, men kom hem senare än beräknat så hann inte riktigt uppdatera er, utan får bli en mer matnyttig uppdatering i morgon. Direkt efter nya hjulen kom på tänkte jag att det är lika bra att byta ut V:et på bakluckan mot ett XC! Vet ju att det tar en stund innan fjädrarna sätter sig men jisses vad hög den såg ut. Men sakta men säkert tog den sig neråt och efter att jag varit ute å provkört lite granna så tyckte jag satt sig helt ok.

Bild

Bjuder på en lite teaser tagen med mobil på kamerans skärm, fixar lite mer bilder till i morgon! Ha det gott!
Användarvisningsbild
av rikrd
Lite fler bilder kommer här som utlovat.

Bild
Lite XC-feeling här. :/ men som tur var satte det sig efter några km körning.

Bild

Bild
En fundering var att dippa grillen i Gun metal grey.. Men nja, blir nog svart.

Bild

Detaljer. OBS inte nytvättad.
Användarvisningsbild
av rikrd
Var ute på lite jobb i grannkommunen idag. Påväg dit va det nyasfalterat vilket ledde till att jag fick prova på deras högtryckstvätt ;)

Bild

Tog en annan väg hem, där blev det lite räjsing. ;) Närå, dom blåste bara förbi, rädda antagligen, tur jag har låtit "D3" sitta kvar! :)

Bild
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

Jag chansade på ET och fälgbredd, det b[…]

Den stora annons-tråden

Ser ganska fin och fräsch ut för sina […]

Bromsbelägg

Jag köpte ATE till våran v90. Stod ATE […]