Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Perra83 skrev:Ixion är väldigt snygga! 8)
Fronten på faceliften påminner en del om gamla R-Design fast snyggare.

Fälgar och backspegelkåpor kommer sitta som en snyting :lol:

Fick du rätt färg på glasögonhållaren? Ja fick först fel med på andra försöket blev det rätt. Nice garage förresten ;;-O
Tackar! ja förutom att golvet skall få färg i garaget så blev det riktigt bra :D
Haha, nej, jag fick ett beige fodral, men hämtade ut rätt färg igår faktiskt. Hämtade även ut ett skydd för bakre stötis då det verkar gå att nysa repor i den som det är nu. Med hundarna som åker med ibland så får det vara något form av skydd där. Lite lastgaller osv blev det med. Så nu åker hundarna lite säkrare.
Finns det bilder på din v60 någonstans? man blir ju nyfiken :-)-)
En grej jag upptäckte efter några dagars ägande var att det verkar vara någon form av silvervision lampa från fabrik i blinkers fram.
Bild
Det är ganska mycket dioder standardmonterade på bilen inne och ute men inte i bakre plåtbelysningen, så det åtgärdade jag idag.
Bild
Dåligt med uppdateringar från min sida sett, mycket som händer med trädgård/hus som sväljer för mycket fritid :roll:
Här kommer hur som helst en bilduppdatering med fälgar och backspegelkåpor.
Jag har monterat en avtagbar krok med(Westfalia), hyfsat diskret när den inte sitter där tycker jag 8)
Jag körde även upp för utökat B-körkort (B96) i måndags så nu får jag flytta lite tyngre saker med våra bilar.
Jag får återkomma med bild när den avtagbara delen av kroken sitter monterad.

Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
När jag ändå var i farten så lämnade jag in en uppsättning Canicula 17" fälgar på lack idag hos Fälgfixarna.
De får bli vinterhjulen till V60n när det beger sig.
Hej Wendtan
Tycker jag känner igen din sign från Autopower.se :) Kul att se dig här :D

MVH
Thomas
Hämtade ut de tilltänkta vinterfälgarna från Fälgfixarna i veckan, och på det stora hela såg det bra ut. Jag får titta lite i säsongens vinterdäcktester innan jag lämnar in dem till däcknissen. Det kan nog bli rätt bra vinterstuk på V60n hoppas jag. :-)-)
Bild
Tjusigt! Vad är det för fälgar? Ser ut som en klon av klassiska R (utan stansningen) och Serapis fast utan "klacken" precis på sidorna av ekrarna.
grillchips skrev:Tjusigt! Vad är det för fälgar? Ser ut som en klon av klassiska R (utan stansningen) och Serapis fast utan "klacken" precis på sidorna av ekrarna.
Det är en 17" orginalfälg till V70II som heter Canicula. Jag har alltid tyckt om den, det var summumfälgen på V70II när den kom 2008.
Serapis hade jag på min V50 R-design, så sjukt snygga för att vara en så "liten" fälg :D
Senast redigerad av 1 wendtan, redigerad totalt 0 gånger.
Den stora annons-tråden

Rackans trevlig. https://www.bytbil.com/vastra-go[…]

Jag chansade på ET och fälgbredd, det b[…]

Bromsbelägg

Jag köpte ATE till våran v90. Stod ATE […]

Potentiellt bromsproblem

Hej, har nog en bil som skall återkallas men[…]