Många frågor betar av dem en och en.
För att komforten blir viktig, kanske börjar bli gubbe. Men nu när frun skaffat tjänstebil så lutar det åt att det blir sänkning ändå. Dom här vore inte helt fel
http://www.bilmodecenter.se/hr-komplett ... -1837.aspx Jag har redan bokat in Eccy för bytet ;)
Volvo har ju tom dioder i DRL-Ljusen. Dessa lyser faktiskt riktigt skapligt, 6Watt led lyste mer än jag trodde, så tunnlar t.ex. går bra, det gjorde inte de klena som webbis hade tidigare. Men jag har dem inte för att se bra, jag har dem för att jag tycker det ser snyggt ut, när det är mörkt så kör jag med dimljusen avstängt och i dimma tycker jag i ärlighetens namn varken att de gör till eller från och jag tror volvo resonerar likadant eftersom de är ett tillval.
Håller med, borde ha haft 20", tyvärr är det inte bara jag som kör bilen så 18" är mer praktiskt (det här med komforten) och mindre risk för skrap. Men jag har ångrat mitt val både en och tre ggr.
En tanke vore ju att istället för att köpa 18" ixion till vinterdäcken så kan jag köpa 20" ixion och lägga på vinterdäck på nuvarande sommardäck... :roll:
Jag gillar den ljusa inredningen. Vi resonerade som så att när grabben är tillräckligt gammal för att kunna kladda ner i bilen (nu sitter han i bakvänd stol med ett galonliknande skydd för inredningen) så har vi hunnit byta bil minst en gång och då tar vi mörk inredning då. Men ja, det kräver lite mer rengöring.