Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Ticken
Skratt, så det var du din jävel som höll på att vingla in i mig?!

:lol:

Nej skojjade bara. Men bara 14000 mil? Då har du ju en bil som håller din livstid ut typ :)

/Ticken
knappt inkörd enligt volvostandard.
Användarvisningsbild
av crumpets
Nu är det vinter :shock: http://forumbilder.se/show.aspx?iid=28320091200306a14Bild

Möttes av HELT igenfrusen ruta, självklart utan isskrapa. Bakom thumbnailen döljer sig det inte helt trafiksäkra improviserade resultatet :roll:

Dagen efter möttes jag av en sur kylvätskelampa... Ledde till panikbyte som gav mig 400 spänn i parkeringsböter när jag kom till plugget för att jag ställt mig lite fel i stressen (kom försent också). :(
Senast redigerad av 1 crumpets, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av eccy243
Bilden syns inte. Men ett CD-omslag funkar helt okej. Nåt man oftast har i bilen. :wink: Min kylvätskelampa kom också härom dan. Och i brådskan ryckte jag bara första bästa gråa enlitersdunk från arbetsbänken och fyllde på. När jag var klar läste jag på dunken: *"Servostyrningsolja". :shock: (S)
Användarvisningsbild
av crumpets
Jag har ju inte cdspelare så jag har inte så mycket cdomslag :shock: När jag tänker efter finns dock ett kasettomslag som förra ägaren glömde i handskfacket.

Låter förbannat bittert med en sån grej när man har bråttom :lol:
Användarvisningsbild
av eccy243
Då måste du ju införskaffa en big-front-CD. Du och jag som har plats för det. :wink:

Ja, blev lite lack när jag upptäckte det. Tillråga på allt har dom ju samma färg och ungefär samma konsistens när man häller upp dom. Men jag gjorde så att jag sög ur behållaren och fyllde på med glykol. Jag hade ju inte bilen igång, så det hann ju aldrig komma ut i systemet. :P
Användarvisningsbild
av crumpets
eccy243 skrev:Då måste du ju införskaffa en big-front-CD. Du och jag som har plats för det. :wink:

Ja, blev lite lack när jag upptäckte det. Tillråga på allt har dom ju samma färg och ungefär samma konsistens när man häller upp dom. Men jag gjorde så att jag sög ur behållaren och fyllde på med glykol. Jag hade ju inte bilen igång, så det hann ju aldrig komma ut i systemet. :P
Jo, har tittat efter en dubbeldin cdspelare faktiskt. Ser så härligt maffigt ut. Vill hitta nån som går någorlunda bra ihop med inredningen bara.. Ser så b ut med skitflashiga cdspelare till övrig inredning som är mer lite äldre stuk..
Användarvisningsbild
av eccy243
Ja, jag håller på och kika jag också. Om du vill ha det stilrent så e de bara Volvo original som gäller. Typ SC-805 eller liknande. Jag e jäkligt sugen på till exempel: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=445927 Måste ha avtagbar front då jag parkerar i innerstan på gatan.
Användarvisningsbild
av crumpets
Jo, en sån där har jag också varit inne på. Vill dock gärna ha GPS och touchscreen, annars känns det lite meningslöst med så stor fin skärm och då drar ju priserna ifrån nåt så förbannat =/

Volvo orginal tänkte jag också på men de lite äldre klarar ju inte mp3skivor så det känns lite sådär... Vore bra med nåt med utseendet hos volvoorginal men med lite features som mp3 i alla fall.
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 47

Felkod på en abs-sensor beror knappast p&ari[…]

Min erfarenhet med just dem kompressorer och ljud […]

finansiera V90

Tveksam om Volvofinans har sånt upplägg[…]

Verkar att den verkstad kan bara göra ett byt[…]