Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Märkligt... Motorn bestämde sig för att gå jättebra på tomgången igen. Då var man ett bekymmer fattigare då.

Såg dock idag att det var ett prydligt droppspår efter bilen när jag skjutsade morsan till kyrkogårn... Måste fan göra nåt åt kylaren snart :cry:

(EDIT: Eftersom den tog en ny sida nu kan du titta på förra sidan för svar om du inte såg det förut ticken ;) )
Bild Så blev kroken! Märkte nu att jag glömt tvätta den så det lagt sig smuts i groparna men nu är vatten och schampo och allt uthällt så jag orkar inte fixa det.

Bild
Blank och fin, alldeles nytvättad. Är inte känslan av nytvättad lack fantastisk? Torrt och lent.
Användarvisningsbild
av crumpets
Tack! Tycker det gjorde rätt mycket för helhetsintrycket bakifrån faktiskt. Såg lite trist ut med en krok som var nästan klarröd av all rost :)
Användarvisningsbild
av crumpets
Jag har alltid gillat stor silvergrill, tycker det passar rätt perfekt på 960 men häromdagen såg jag en som hade lackat mitten svart så det blev svart med silverlist + emblem och det var fan rätt nice. Tror ni det hade passat?
Vill köpa nya blinkers som inte är så fula (småsprickor längs hela insidan så inget som kan putsas bort tyvärr) men nu när jag inte har ett jobb längre är det ju rätt tight med pengar :/
Användarvisningsbild
av crumpets
Jag är på :) Måste vara i anslutning till en helg bara pga nya schemat :???:

Nightmare: Jag tror inte jag förstod ditt svar riktigt :lol: Eller du kanske bara höll med om pengabristens tråkighet ;)
Användarvisningsbild
av crumpets
Idag slog det över till 14 000 mil när jag var påväg till skolan. Har alltså hunnit brumma runt ca 1300 mil sedan i april eller när det var jag köpte henne :shock: Kom på att man kanske skulle ställa upp försäkringen från de 1000 jag angivit. 850 i månaden för halv :|

Plåtade mätaren med mobilen(lite vingligt att hålla på och böka med den framför ratten mitt på E18 men ingen dog i alla fall :D )
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 47

Felkod på en abs-sensor beror knappast p&ari[…]

Min erfarenhet med just dem kompressorer och ljud […]

finansiera V90

Tveksam om Volvofinans har sånt upplägg[…]

Verkar att den verkstad kan bara göra ett byt[…]