Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Severin
Har inte gjort nånting, bilintresset har svalnat een aning och intresset för datorer har ökat igen.
Har uppgraderat 2 datorer nu och klockar för fullt så då får bilen vänta...
Användarvisningsbild
av cybermunk
Datortrim e ju inte hälften så jobbigt/svårt som med bilar :P Jag vet har Bränt 3 moderkort 2 CPU och 2 minnen på klockning.
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
sewe skrev:
cybermunk skrev:Surt va det Hoppas du håller dig till samma processortillverkare :D
Nej nej, en gång AMD aldrig mer AMD, det blir Intel dualcore
Sant! Intel är det bästa :-)-)

Fint med 12V uttag. Synd på datorn, men hur går det med fälgarna på bilen nu, är de hela och fina :?: ´

/Kalle
Användarvisningsbild
av Severin
~Kalle~ skrev: Fint med 12V uttag. Synd på datorn, men hur går det med fälgarna på bilen nu, är de hela och fina :?: ´

/Kalle
Tack, ja men nån gång så går grejerna sönder.

Hmm vad ska man säga.....2 fälgar är nu skadad...... :(
cybermunk skrev:Datortrim e ju inte hälften så jobbigt/svårt som med bilar :P Jag vet har Bränt 3 moderkort 2 CPU och 2 minnen på klockning.
Tydligen så är det svårt för dig :-DD
Användarvisningsbild
av Nexus
sewe skrev:
Hmm vad ska man säga.....2 fälgar är nu skadad...... :(
Då är de snart nere i pris så jag kan köpa de av dig :wink: Skämta bara! Skitsurt när man köpt nytt och det inte får vara helt och fint en längre stund ,har för mig ni har ena j*vla kanter där uppe genon stan.?
Användarvisningsbild
av Severin
Jävligt surt är det och egentligen så får det vara meterhöga kanter, man ska inte vara på dom iaf.

Tanter och bilkörning........
Användarvisningsbild
av cybermunk
Sewe 2 moderkort har brunnit då det blivit lite väl tät i kylaren och det nästan börjat brinna 1 moderkort krachade Bios CPU:erna har blivit utbytta/brända av moderkortskrachser eller liknande minnena dom blev brända men inte i en dator utan utanför en av en Gas svets.
Användarvisningsbild
av Severin
Idag så va jag in och hälsade på hos SBP och det gick åt helvete :cry:

Ojämn bromsverkan på bakbromsarna 1.6 och 0.6 så det blir ok byte, tråkigt var det iaf
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 37

Du säger ju själv att du får b&aum[…]

Det varierar med årsmodeller och nä[…]

Acproblem Volvo 940 -98

vilket kontaktstycke var det? hittade du nån[…]

Uppdateringar i mjukvaruversion 3.6.4 Mjukvarurel[…]