Brainy skrev:Ja det ser ju bra mycket snyggare ut! Får åka och köpa ett sådant imorgon :)
Hur mycket kostade kablaget då?
75 riksdaler tror jag det va, ja vet dyrt men men det vart finare :D
Brainy skrev:
Jag funderade på att bygga in en spänningsvakt i min och köpte också en sådan. Så jag inte skulle riskera att batteriet var slut när jag kom och skulle starta bilen efter att ha lämnat kylboxen i bilen under semestern.
Men då det visade sig att denna drog kräm även när uttaget inte används så bestämde jag mig för att inte göra någon dold montering av denna utan jag kopplar bara den emellan i uttaget och sladden från kylboxen de gånger jag vill lämna den på i bilen.
Detta har även jag funderat på, vilken köpte du? bilder, kan ju inte vara mycke den drar?
Har hittat denne men det står inte så mycke om den, vill veta hur många amp den pallar för dom flesta billiga klarar bara 5A och då går det inte med en dold montering
Länk
mvh
Anders
Brainy skrev:
Edit: sen måste jag säga att det ser lite mer lättmonterat ut än i min, jag har fått plocka loss hela sidan av inredningen som nu ligger i min hall ;)
Japp det va riktigt enkelt, bara lossa sidopanelen så har du kontakten där,borra hål,koppla,klart

-)