Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av crumpets
Brainy skrev:Jag skulle åkt till skroten och plockat från en bil. Brukar vara enklast när man ska ha liknande saker :)
Det är plan b :) Har försökt undvika det pga att 960arna ju ändå inte är helt vanliga och det kanske skulle bli mycket letande. Men får jag inte svar snart blir det så.
Användarvisningsbild
av crumpets
Härliga tider!

Efter att ha varit på två skrotar utan framgång satte jag mig ner och började pilla med lite gamla kabelskor och sockerbitskontakter för att se om det skulle gå att improvisera fram något.

Det gjorde det! Hon-kabelskor på kontakterna i tempgivaren, hanar fastklämda på den hängande sladden, hane i hona och redigt med eltejp och voila! Varde yttertemp!
Haha dom där lösningarna är bra men bättre är rikgtiga kontakter.
Har du fått till fälgarna?? Annars kan jag rekomendera Biltemas wheelcleaner eller Essex fälgrent. Lägg på, låt verka en stund, gnugga med en borste och spola av med högtryck.
De är fortfarande skitiga och jävliga så det kanske jag skulle ta och prova!

cybermunk skrev:Haha dom där lösningarna är bra men bättre är rikgtiga kontakter.
No shit :) Men har man inte bröd får man ta limpa eller hur uttrycket går.
Har bra med bilder nu faktiskt, men pga att jag bor temporärt hos min moster med bara 0.3mbit mobilmodem har det varit bildfritt på sistone :(
Har bokat tid för att få rutorna tonade också! :D 16 oktober så det är ju ett tag, men bara 3000 skulle de ha och det var för bak+sidobak av ett bra företag så det känns fint.
Håller även på med ett projekt som ligger mig varmt om hjärtat just nu men det är lite hyschhysch än sålänge pga stor risk för misslyckande :)
crumpets skrev: Håller även på med ett projekt som ligger mig varmt om hjärtat just nu men det är lite hyschhysch än sålänge pga stor risk för misslyckande :)

http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic ... 15&t=44664

Jag måste vara profet eller något :evil: :lol:

Bra timing när man bor i fel stad och måste åka bil 7 mil om dagen. Tur att man har ett par snälla släktingar med en cadillac att låna ut ett tag :shock:
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 47

Jag kommer att köra min etanol drivna 745-a t[…]

Camber vänster sida Volvo 240

Viktigast för däcken är Toe-in. Cam[…]

Automatlådan fast i "P"

Hallå! Jag har en C30 533 2.0 D 136 hk Diese[…]