Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

När ekonomin tillåter skulle det sitta som en smäck med lacka stänklapparna i bilens färg. :D
På vissa bilder har du samma stuk som på min bil.Gasser eller vad det var cybermunk kallade det :roll:
~Kalle~ skrev:För stora fälgar/låg profil för min smak men det är helt klart snygga fälgar! Ser bra ut med "tejp" på dörrstolparna :P
Ja man kan ju inte gilla allt, jag e ganska nöjd me tejpen faktiskt
Tomas88 skrev:Blev snyggt Sewe. Vad tycker du om väghållningen? Antar att du har bredare däck?
Tackar!
Har inte åkt så långt för att kunna utala mig om det, jo lite bredare vart det, från 195 till 215
Grammse skrev:När ekonomin tillåter skulle det sitta som en smäck med lacka stänklapparna i bilens färg. :D
På vissa bilder har du samma stuk som på min bil.Gasser eller vad det var cybermunk kallade det :roll:
Tänkte faktiskt lämna in dom förra månaden men det kom annat emellan men det står på "listan" :D
Ja vet, hatar de där stuket men nu finns det inga pengar till sänkning så det får vänta
sewe skrev:
Ja vet, hatar de där stuket men nu finns det inga pengar till sänkning så det får vänta
Bak är jag nöjd med höjden på min skulle bara vilja ha ner den fram 2-3 cm .
60/40 ger ju epa stuk vilket jag inte gillar,hellst skulle man ha coliovers och kunna ställa höjden efter smak och tycke :D
Hur som hellst snyggt blev det med 19",nu kan du ta en sväng ner vid polisstation och visa smågrabbarna som sladdar där hur en riktig bil ska se ut :mrgreen:
Grammse skrev:
sewe skrev:
Bak är jag nöjd med höjden på min skulle bara vilja ha ner den fram 2-3 cm .
60/40 ger ju epa stuk vilket jag inte gillar,hellst skulle man ha coliovers och kunna ställa höjden efter smak och tycke :D
Hur som hellst snyggt blev det med 19",nu kan du ta en sväng ner vid polisstation och visa smågrabbarna som sladdar där hur en riktig bil ska se ut :mrgreen:
60/40 tycker inte jag blir epa för bilen blir högre fram än bak ändå.
Smågrabbarna..... :-DD du är rolig du..hehe
Nu har man gjort v70:in till en lyxkryssare när det kommer till svängradien, ny fälgarna karvade på innerskärmarna så nya styrstoppar tillverkades av en skärbräda :D
Gjorde en ny på 10mm som inte räckte riktigt till så då monterade jag dit även den gamla så totala stoppen ligger nu på ca 12-15mm så nu är det fritt fram att styra fullt :-)-)
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 37

@yrrol3 , Vill du ha fancy skivor så bli[…]

Vad som händer om man bara har en USB-port ve[…]

230fk går snålt

En liten tanke jag har är om min turbo lä[…]

Kan man felsöka haldexen genom att ta ur s&au[…]