Moderator: Moderatorer
~Kalle~ skrev:För stora fälgar/låg profil för min smak men det är helt klart snygga fälgar! Ser bra ut med "tejp" på dörrstolparnaJa man kan ju inte gilla allt, jag e ganska nöjd me tejpen faktiskt
Tomas88 skrev:Blev snyggt Sewe. Vad tycker du om väghållningen? Antar att du har bredare däck?Tackar!
Grammse skrev:När ekonomin tillåter skulle det sitta som en smäck med lacka stänklapparna i bilens färg. :DTänkte faktiskt lämna in dom förra månaden men det kom annat emellan men det står på "listan" :D
På vissa bilder har du samma stuk som på min bil.Gasser eller vad det var cybermunk kallade det :roll:
sewe skrev:Bak är jag nöjd med höjden på min skulle bara vilja ha ner den fram 2-3 cm .
Ja vet, hatar de där stuket men nu finns det inga pengar till sänkning så det får vänta
Grammse skrev:60/40 tycker inte jag blir epa för bilen blir högre fram än bak ändå.sewe skrev:Bak är jag nöjd med höjden på min skulle bara vilja ha ner den fram 2-3 cm .
Ja vet, hatar de där stuket men nu finns det inga pengar till sänkning så det får vänta
60/40 ger ju epa stuk vilket jag inte gillar,hellst skulle man ha coliovers och kunna ställa höjden efter smak och tycke :D
Hur som hellst snyggt blev det med 19",nu kan du ta en sväng ner vid polisstation och visa smågrabbarna som sladdar där hur en riktig bil ska se ut :mrgreen:
sewe skrev:Spinna med 140hk :-DDptja det går det också :-O)[youtube]bNRrglEukKw&NR=1[/youtube]
Vad som händer om man bara har en USB-port ve[…]