Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Är inte så stor skillnad i pris mellan 50 och 55 faktiskt, fast det beror säkerligen på vilken prisklass man kollar på.
Personligen ser jag stor skillnad mellan vinter-(205/55R16) och sommarsulorna(205/50R16), men det kanske är fälgarna som ger det intrycket(t5-fälgar vs plåtisar med heta navisar :lol: )
Ja jag får jämföra till hösten får då måste jag ha 4 nya vinterdäck. Får ta och börja spara så kanske jag har råd med att köpa begagnade ALU-fälgar till vintern. Plåtisar är inte så roligt att åka runt på med Biltema navkapslar.
Lucif3r skrev:
DayDreamer skrev:Plåtisar är inte så roligt att åka runt på med Biltema navkapslar.
Men samtidigt så är det ju skön att inte behöva vara rädd om dom om man råkar köra på en trottarkant som man inte såg pga. idioter som plogar som ett fyllo (standard häromkring) :roll:
Oj har ni sån lyx att dom plogar. Här omkring ska vägen knappt vara körbar innan dom bestämmer sig för att ploga :lol:. Men däremot så saltar dom så fort dom ser en snöflinga och förra vintern var dom ute och saltade när det var -20 grader :shock: man kan ju fråga sig varför salta då. Det är väl ner till ungefär -7 grader som saltet fungerar. Så då är det bra att ha plåtfälgar som man inte bryr sig om :)
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 252

Lätt att jämföra med awd drar v&aum[…]

Nu har bilen vart in på säkning med H[…]

Ny stereo i min s40 2004

Jag har en liknande i min v40 -2004.. fungerar gry[…]

Min slutsats än så länge, hittade […]