Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Nexus
ja det är tur vi tycker olika för jag tycker de ser ut som sk*t om då ska vi inte tala om de bakre till kombin :-O)
Användarvisningsbild
av Nexus
klart alla får ha det de tycker är snyggt. Äkta klarglas kostar flis men man vet ju att de alltid går sälja och inte förlora allt för mycket. :D
Jag kom rätt billigt undan på mina klarglas då man är stammis på volvo och får bra rabatt. Ringde häromdagen och fråga om färgcod och hon på reservdeler sluta nästan aldrig prata, de börjar bli vana med mina udda beställningar som ger de huvudkli :lol:
av AnkaN7893
Lucif3r skrev:Hehe, håller med om baklysena. Dom ser inte kloka ut :P

Nu är allt beställt iaf, så snart blir det skruva hjullager. Ska bli intresant att se hur mycket som kommer jävlas :P

Om du har den stora centrummuttern lär den jävlas endel! Min satt nått så fruktansvärt. Annars e det piss enkelt och byta :) Några torx hylsor och lite våld så e de fixat på ett kick.

Sen angående Abm strålkastarna. Jag va grymt nöjd med mina! Hade xenon i halvljuset, knivskarp ljusbild. Helljuset med xenon funkar ypperligt med
Användarvisningsbild
av Lucif3r
Självklart har jag den stora centrummuttern :wink:
Den ser minst sagt utmanade ut :lol: Hm... tror jag har en gammal parabolstång liggandes på ~3m... Kanske duger som hävstång? haha :P

Nexus skrev:klart alla får ha det de tycker är snyggt. Äkta klarglas kostar flis men man vet ju att de alltid går sälja och inte förlora allt för mycket. :D
Jag kom rätt billigt undan på mina klarglas då man är stammis på volvo och får bra rabatt. Ringde häromdagen och fråga om färgcod och hon på reservdeler sluta nästan aldrig prata, de börjar bli vana med mina udda beställningar som ger de huvudkli :lol:
Ja alltså, jag tycker ju inte klarglas är fula på något sätt - tvärtom. Dom ser jäkligt bra ut och jag skulle inte alls grina över om man köpt dom istället.
Men som sagt dom pengarna finns inte just nu, och just nu gäller det att få bilen godkänd i besiktningen. Är ju ändå bara "skitfel".
Så det fick bli det näst-bästa alternativet - svarta (som dessutom var billigaste alternativet, vilket är ett stort plus) :)

Btw, lite rolig info. Jag glömde koppla ur mina dimljus innan bes, och det är bara ett som lyser. Fick ingen påpekning om det, varken muntligt eller skriftligt :shock:
av AnkaN7893
Jag fick be vianor lätta på min mutter och det tog en bra stund för dom med mutterknack
Se till att ha Torx hylsa 14 och 16, jag hade bara 14 och mina nya va skruv va storlek. Torx 16
av AnkaN7893
Lucif3r skrev:
AnkaN7893 skrev:Se till att ha Torx hylsa 14 och 16, jag hade bara 14 och mina nya va skruv va storlek. Torx 16

Awww crap... köpte bara E14 >_>. Hoppas det räcker :roll:
Tror en vanlig hylsa i strl. 12 passade rätt på torx 16 eller om det va strl. 13 Inte optimalt men den glappade inte och förstörde ej skruvhuvudet, kunde inte fixa en annan hylsa heller så fick ta vad jag hade
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 54

Personligen känner jag mig tryggare med Bosch[…]

Jag försöker byta listen (den mindre, fr[…]

Läcker spolarvätska avstängd

Någon som har koll på var man kan k&ou[…]

Finns säkert många anledningar, men had[…]