Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

AudiRaacing skrev:Söker just nu en donator bil.

Ska vara röd inredning, helst vit till kaross, fungerande tankmätare är ett +, samt att bes u.a vid senaste besiktningen, belysningen ska fungera, samt v.f ruta ska vara hel.
Kaross, inredning och belysning ska tas. Får även vara annan färg på inredning men då ska den vara komp.

Nån som vet om en sådan bil kan ju skicka ett pm. Bilen ska finnas i norrbotten och får inte kosta mycket. :)
Jag har en komplett grå inredning i vettigt skick liggande från en GLT jag vill bli av med men det är ju dessvärre en bit bort :(
päpplet skrev:
AudiRaacing skrev:Söker just nu en donator bil.

Ska vara röd inredning, helst vit till kaross, fungerande tankmätare är ett +, samt att bes u.a vid senaste besiktningen, belysningen ska fungera, samt v.f ruta ska vara hel.
Kaross, inredning och belysning ska tas. Får även vara annan färg på inredning men då ska den vara komp.

Nån som vet om en sådan bil kan ju skicka ett pm. Bilen ska finnas i norrbotten och får inte kosta mycket. :)
Jag har en komplett grå inredning i vettigt skick liggande från en GLT jag vill bli av med men det är ju dessvärre en bit bort :(
Vilken av dessa bitar är borta då?
nån söm som släppt på förarstolen, nån fönstervev är avbruten och sprickor i instrumentpanelen annars är allt i hyfsat skick och allt ska finnas till den. Kan vara nån liten del som saknas. Listerna uppe vid taket är hela :D

Det är inte lite och små delar så jag hoppas du är medveten om att dom inte är gratis att skicka :wink:
Sådära. Nu har jag beställt lite saker till vrålåket mitt samt fyllt på listan lite. :) Bilder kommer när jag har hämtat ut sakerna.

Kanske får en leveras imorgon (idag 22/12-10) men det återstår ju att se.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11

Ja, det är märkligt eftersom dom har haf[…]

V50 T5 oljeförbrukning

Hej! Har en V50 T5 som jag haft i många &ar[…]

Just D3 är det kanske MY16 och MY17 man ska[…]

Service Hyundai I40 -12

Dags igen för service på denna Hyundai.[…]