Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av fribbe_740
OrsonGbg skrev:Har du svetsat mycket eller? Jag är imponerad över hur duktig du är, du är under 18 antar jag?

Ac hade den också såg det ut som :???:
tackar :) är 16 år :P ja den har ac, dessvärre brann värmefläkten upp när jag svetsade i hjulhuset :cry: så de blir till o skaffa ny från skroten, iaf till i vinter :lol: och ac:n har slut på sån där vätska, kostar en del o fylla på va? :(

E-Pettersson skrev:ska du inte ha någon bakruta?
jodå jag ska sätta dit en liten som man kan titta genom när man backar och titta i backspegeln genom :P
av evolve_s60
de är klart du ska ha bakruta annars har du ju ingenstanns att sätta solfilmen :P
sen om du inte har bakruta så behöver du ju ingen backspegel å då kan du inte sätta wunderbaums nån stanns :D
Användarvisningsbild
av fribbe_740
evolve_s60 skrev:de är klart du ska ha bakruta annars har du ju ingenstanns att sätta solfilmen :P
sen om du inte har bakruta så behöver du ju ingen backspegel å då kan du inte sätta wunderbaums nån stanns :D
Exakt!!!! en av mina anledningar till att sätta dit bakruta! lite fult me en backspegel som itne gör nån nytta :roll:
Användarvisningsbild
av Nexus
fribbe_740 skrev:
volvo_duett skrev:snyggt ska det bli för lack?
gul ska den bli, tror jag rollar den :P 8)
hoppas du skämtar om att rolla den :!: . När du har lagt ner så mycket seriöst lagande och ombyggnad på traktorn :D Så kan du ju inte avsluta oseriöst.
Användarvisningsbild
av fribbe_740
grammse skrev:
fribbe_740 skrev:
volvo_duett skrev:snyggt ska det bli för lack?
gul ska den bli, tror jag rollar den :P 8)
hoppas du skämtar om att rolla den :!: . När du har lagt ner så mycket seriöst lagande och ombyggnad på traktorn :D Så kan du ju inte avsluta oseriöst.
typ alla epor e rollade, lacka på riktigt kostar satan! :( de är den inte värd, man får itne tillbaks pengarna man lägger ut på en riktig lackning.
o en epa är en epa, den ska va raggarstuk på, en glänsande epa me kjolpaket o blingbling o beige läderinredning är liksom inte rätt :(
Användarvisningsbild
av Nexus
fribbe_740 skrev:
grammse skrev:
fribbe_740 skrev: gul ska den bli, tror jag rollar den :P 8)
typ alla epor e rollade, lacka på riktigt kostar satan! :( de är den inte värd, man får itne tillbaks pengarna man lägger ut på en riktig lackning.
o en epa är en epa, den ska va raggarstuk på, en glänsande epa me kjolpaket o blingbling o beige läderinredning är liksom inte rätt :(
rolla på bara . det är nog jag som börjar bli gammal och tråkig (H)
Användarvisningsbild
av fribbe_740
grammse skrev:
fribbe_740 skrev:
grammse skrev: hoppas du skämtar om att rolla den :!: . När du har lagt ner så mycket seriöst lagande och ombyggnad på traktorn :D Så kan du ju inte avsluta oseriöst.
rolla på bara . det är nog jag som börjar bli gammal och tråkig (H)
man blir itne äldre än man gör sig :wink:
Användarvisningsbild
av Mattsvart
oxblodsröda inredningen ;) jomen den är fin fin om man håller den ren och fin så :D. håller på att byta till svart i min 740 nu ;) mye mye finare ändån me svart :D
Användarvisningsbild
av fribbe_740
Mattsvart skrev:oxblodsröda inredningen ;) jomen den är fin fin om man håller den ren och fin så :D. håller på att byta till svart i min 740 nu ;) mye mye finare ändån me svart :D
ja defenitift! fast jag ska nog itne byta inredningen, ska sälja traktorn istället för att ha den själv! sen köper jag förstabil istället och gör den riktigt fin, fyller ju arton om ett år och 4 dagar! :wink:
Sensorring bak Volvo V40

Har artikelnr! Självklart utgått hos B[…]

Fick ett litet paket idag med roliga dela :-D v&a[…]

Elpriset

Moderna vindkraftverk har heller inte någo[…]

Vägmätare saknas

ok kul, inte klockan heller... och antagligen inte[…]