- mån 15 dec 2014, 22:45
Ja nu när ni sett utsidan av pärlan ska ni få se hennes andra sida... Insidan! 8)
Grå plyschklädsel har sina spår efter 25tusen mil :( hål, "svankbandet" är pajt sittsen nersuttet och fläckar här och där.. :roll:

Orginal kasset och världens åsanisse fix för att handsfacket ska hålla sig stängd..

Vill ni se ett skämt? :-O)

höhö
Självklart så kan vi inte ha det så på insidan... Så ut med skräpet.. 8)
förarstolen..

baksätet monteras ur.. Det var intressant vad man kan hitta där under.. mycket skitigt.. :shock:

Man blev även rik på köpet efter att gjort rent bland allt skräp 8) drygt 90kr
-) Det kommer användas klokt till bilen^^

Fixade en ny låskolv och ett nytt dörrfack (den var helt och hållet paj innan ingen bild dock..)

Nej jag tänkte inte göra rent och lappa upp min klädsel.. För som i en häck på posten så kom detta... :D

svårt att se? vänta då.. ;)
voilà! Volvo deluxe skinnklädsel!

självklart med tillhörande baksätet :D

helhets intrycket, Lyxigt värre enligt mig själv :)

Vad tycks? :)
Grå plyschklädsel har sina spår efter 25tusen mil :( hål, "svankbandet" är pajt sittsen nersuttet och fläckar här och där.. :roll:
Orginal kasset och världens åsanisse fix för att handsfacket ska hålla sig stängd..

Vill ni se ett skämt? :-O)

höhö
Självklart så kan vi inte ha det så på insidan... Så ut med skräpet.. 8)
förarstolen..
baksätet monteras ur.. Det var intressant vad man kan hitta där under.. mycket skitigt.. :shock:
Man blev även rik på köpet efter att gjort rent bland allt skräp 8) drygt 90kr

Fixade en ny låskolv och ett nytt dörrfack (den var helt och hållet paj innan ingen bild dock..)
Nej jag tänkte inte göra rent och lappa upp min klädsel.. För som i en häck på posten så kom detta... :D
svårt att se? vänta då.. ;)
voilà! Volvo deluxe skinnklädsel!
självklart med tillhörande baksätet :D
helhets intrycket, Lyxigt värre enligt mig själv :)
Vad tycks? :)
116 Droskkrafter!
Här kan ni läsa om min Grafite metallic Volvo 944
http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic ... 44#p927564
Här kan ni läsa om min Grafite metallic Volvo 944
http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic ... 44#p927564