Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Stigen
Ja nu när ni sett utsidan av pärlan ska ni få se hennes andra sida... Insidan! 8)

Grå plyschklädsel har sina spår efter 25tusen mil :( hål, "svankbandet" är pajt sittsen nersuttet och fläckar här och där.. :roll:
Bild

Orginal kasset och världens åsanisse fix för att handsfacket ska hålla sig stängd..
Bild

Vill ni se ett skämt? :-O)
Bild
höhö

Självklart så kan vi inte ha det så på insidan... Så ut med skräpet.. 8)
förarstolen..
Bild
baksätet monteras ur.. Det var intressant vad man kan hitta där under.. mycket skitigt.. :shock:
Bild

Man blev även rik på köpet efter att gjort rent bland allt skräp 8) drygt 90kr :-)-) Det kommer användas klokt till bilen^^
Bild

Fixade en ny låskolv och ett nytt dörrfack (den var helt och hållet paj innan ingen bild dock..)
Bild

Nej jag tänkte inte göra rent och lappa upp min klädsel.. För som i en häck på posten så kom detta... :D
Bild
svårt att se? vänta då.. ;)

voilà! Volvo deluxe skinnklädsel!
Bild

självklart med tillhörande baksätet :D
Bild

helhets intrycket, Lyxigt värre enligt mig själv :)
Bild

Vad tycks? :)
Användarvisningsbild
av SvenB
Snyggt. Fanns det inga högtalare i framdörrarna, eller var det bara skumplast utanför?
Användarvisningsbild
av Stigen
Tackar :) jo då finns i framdörrarna eller ja var en som fungerade lyckades fixa den andra :) men det där är en bild från bakdörren inte ens uppskurit för högtalarna (kanske för ljudisolering själ) så jag har 2högtalare i en bil som har plats för 8x :p
Användarvisningsbild
av Stigen
Jo lär ju ha varit så nyfiken om det finns fördraget i b stolpen^^
haha eller hur mena det, passageraren får en punkterad lunga vi minsta lilla krock och man själv hamnar i finkan för mord. Känndes ganska otryggt med en stål pinne stickändes rätt ut, lite ironi i en Volvo (:-) 1 East step to make your volo deadlier then a Renualt 5 ;)
Användarvisningsbild
av Nexus
Brukar vara fördraget till bakdörrarna. Har iallafall varit det på de 2st 740 jag monterat bak på då borde ju 940 ha det tycker man.
Ja tänk att man hittar alltid pengar under baksätet/ under stolar i en gammal bil :D
Användarvisningsbild
av Stigen
Precis som Lu3ifer var inne på så kunde inte jag heller motstå en rutgrill på Volvon och självklart rök även torkararmarna och hållarna :wink: Jag menar med så få "älgar" som min bil har är man bara glad om bilen blir några gram lättare^^
Bild

Resultatet. :shock:
Bild
Notera även att pärlan har fått nya regplåtarna (Ni ser EU loggan)
Sen ska vi se om någon kan finna ett fel i inlägget? ;)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 15

1. Vad kostar den? 2. Visa gärna steg fö[…]

Startproblem plus felmeddelande

1. låter som tändningslåset. Pro[…]

Byte huvudbromscylinder

Förlorar du vätska sitter ju inte proble[…]

Hej Jag har nyligen köpt en begagnad XC70 -06[…]