Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av 240in
Lucif3r skrev:Centerbulten blev inte åtdragen enl. moment, drivaxeln glappade, började slira, och vips så försvann alla splines och det lagret var bara att kasera.
Du hade väl tur som klarade splinsen på drivknuten, annars hade du fått bytt den också.
Japp! Nu äre iaf bytt!
av 240in
Updata!
Bild
Vart tillfälligt byte till nya vinterfälgarna! Ska bara köpa nya vinterdäck!
Bild
Fixar lite med oken!
Bild
Fick bli räser röda!
Bild
Kass bild! Men syns dom fram är målade med!
Bild
Slängde på 4a nya sådana här!
Bild
Ser bra ut! En redig rekond så blir jag nöjd!
Bild
Bjuder på en bild på tantens kärra som jag håller på lagar!
Användarvisningsbild
av Lucif3r
Tycker du skulle lackat oken silver, hade blivit nice med den svarta lacken. Iofs "försvinner" ju silverok med silverfälgar, men orginalok är väl inte mycket att skymta med heller så :lol:
Fint med nya däck också :-)-)
av 240in
Lucif3r skrev:Tycker du skulle lackat oken silver, hade blivit nice med den svarta lacken. Iofs "försvinner" ju silverok med silverfälgar, men orginalok är väl inte mycket att skymta med heller så :lol:
Fint med nya däck också :-)-)
Nja föredrar nog rött! Tycker den passar med lacken! Jo alltid gött med nya däck! Blir nya vinterdäck med sen! Ska bara bestäma mig för några!
Nexus skrev:Röda bromsok gör bilen går fortare 8)
Eller bromsar fortare :mrgreen:
av 240in
Paket!
Bild
Lite nya tändgrejer :D . Ja oljefiltret är till s60ins service!
Bild
S60in börjar likna bil! Lite stag som måste fixas som vart krokiga vid krocken. Så är inpassningsskärmen som sitter på.
Kofångare o skärm kommer bytas till silvriga grejer sen!

Rengjort och kört några mil idag. Torrt[…]

Bromsok kärvar

Inte helt ovanligt att det blir hål på[…]

Acproblem Volvo 940 -98

Funderar lite på risker med att åka […]

. Nån som har tips för vänster si[…]