Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av grillchips
Droopy skrev:Ni som byter till led i nummerskyltbelysning, dimljus, sidospeglar osv, jag har märkt att många verkar sätta i en typ av lampor som ger blåaktiga auror/stick i ljuset och det ser jättekonstigt ut i mina ögon, men det kanske ska vara så, bara något jag reflekterat över.
Efter x antal beställningar av LED genom åren, framförallt från Kina, så vill jag påstå att de med lite blått stick är de vanligaste i djungeln av LEDs. Tar man första bästa så får man med andra ord sådana i de flesta fall. Jag började efter ett tag ledsna på det då jag ville ha kritvitt eller möjligt att det är lite varmvitt, hellre det än kallvit. Så efter att ha sållat ut vad det är jag faktiskt beställt innan och hoppat ner ett snäpp i Kelvin-stegen så är jag idag nöjd.
Högst personlig erfarenhet förstås, men många timmar har spenderats vid allehanda LED-sajter.

Edit:
Sedan måste jag också tillägga att det är svårt att få ljuset rättvist på bild om man inte hanterar sin kamera rätt.
av Rpalsson
xerent skrev:Inget fel på dom fälgarna :)
Dom passar riktigt bra faktiskt, dock så vill jag ha 19" och min far ska beställa en MY Volvo med 19" så får jag dom och han får mina :)

Går fläkten/fläktarna som dom ska?

Byta a/c-kompressor själv?

Om jag tänker rätt är det 2-liters […]

Kablarna från de gamla kontakterna satt bra.[…]

En manuell växellåda bör inte kunn[…]