Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Ja är mycket som ska klaffa vid ett båt köp, både Flippern å Bellan är ju trevliga båtar, Ni vill ha möjlighet att kunna övernatta i den eller?
Själv köpte jag en Olympic 460BR förra våren, men är bara en liten insjö vid min sommarstuga så man får nöja sig med små båtar.
Tror nog inte det kommer bli så mycket övernattande. Båtplatsen ligger bara 20 minuter hemifrån, åker nog hem allt som oftast.

Ruff känns som ett förvaringsutrymme för barnen när vi ska lägga till. En ganska viktig aspekt. Blir ju trist om varje hamnbesök blir en skräckupplevelse. Jag är själv uppväxt med båt men varken fru eller barn är det.

Alternativet är lite äldre båtar men större, kanske Nimbus 21/22, Ockelbo DC21, Searay 230 osv men det känns som ett fullständigt lotteri att köpa den typen av båt. Vill inte ägna varenda helg åt underhåll och runt hörnet känns det som att ett motorbyte hänger på vartannat exemplar :(
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11

Rengjort och kört några mil idag. Torrt[…]

Bromsok kärvar

Inte helt ovanligt att det blir hål på[…]

Acproblem Volvo 940 -98

Funderar lite på risker med att åka […]

. Nån som har tips för vänster si[…]