Bilvård, lackering, däck, fälgar, styling och väghållning diskuterar vi här…

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Funk
#289948
Jag tycker personligen att Osrams diadem är bättre än silverlamporna.. framförallt lyser dom bättre..

/Thomas
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
#290031
Bak så vet jag att folk har bytt på V70 II och jag antar att det går lika bra fram.
Användarvisningsbild
av Tjuren59
#291161
Kan inte svara säkert men det brukar stå detta på sidorna som säljer glödlamporna.
y-fattning till nyare bilar med vita blinkers som standard.
Men säkrast måste väl vara att ta lös en av dom du redan har på plats för att se?
av FamDufva
#291478
Tjuren59 skrev:Kan inte svara säkert men det brukar stå detta på sidorna som säljer glödlamporna.
y-fattning till nyare bilar med vita blinkers som standard.
Men säkrast måste väl vara att ta lös en av dom du redan har på plats för att se?
:lol: :lol: Jo det låter ju bäst :lol: :lol:
Kass generator? V70-2012

Kommer du åt att mäta direkt på g[…]

V60 2011 byte av kondensor

Hål i kondensorn efter påhälsning[…]

Innerbackspegel lös

Hm, känns ju spontant väldigt krån[…]

C70 -07, innertaket släpper

Har inte koll på c70 men de bilar jag har se[…]